Heerlijk vooruitzicht!

En ja hoor… de boeking is weer rond.
We hebben nu de luxe maar genomen om 20 dagen te gaan. Kunnen we ook independence day een keer beleven.
Ook dit keer gaan we weer naar Djeliba hotel. Hotel bevalt prima en we hebben daar een “eigen” kamer… :zon02:
Iedereen daar is al weer blij om ons weer terug te zien!

Dus vanaf nu is de voorpret al weer begonnen… heeeeeeeeeeeerlijk>>>

Have fun met de voorpret! :slight_smile:

1 like

Voorpret is heerlijk!
Ik hoef nog maar 4 diensten te draaien en vanaf volgende week vrijdag mag ik weer 3 weken genieten!
Heb al ‘last’ van die voorpret sinds december! :smiley:

Geniet ervan!

Oh heerlijk Erwin,
Dus voor jou is het nu aftellen. Wat is dat toch met dat land, dat je er de kriebels van krijgt… Het is een virus dat je oploopt en het niet meer kwijtraakt…
(maar ben wel blij met dat virus)…lol2

geniet lekker van je vakantie!:vak01:

Het Gambia virus heb ik voor gewaarschuwd! Haha…
Maar het malaria virus ook :wink: dus wel pilletjes slikken hè?! :smiley:

Jaaaa Erwin,
Pilletjes slikken we hoor… ga geen russisch roulette spelen… wil er nog vaker komen… haha…

Ja maak me maar gek As! Lol:zon02:

haha… jullie zijn ook verslaafd… .eerlijk is eerlijk!:kus:

Ik zal jullie vanuit Gambia straks op de hoogte houden van het mooie weer, koude bier enz. enz… :zon:

Beloofd :wink:

Haha, kijk al uit naar je verhalen en fotoos natuurlijk!

Aha… ik begrijp dat men ook foto’s verwacht! Ik zal eens kijken wat ik kan regelen voor jullie :wink:

Erg spannend zullen de plaatjes en avonturen niet worden hoor. Vooral zon, zee, strand, duik in een zwembad, uit eten en enkele bezoekjes zullen het voornaamste zijn deze drie weken! :vak02:

Oh ja, en natuurlijk

Of had ik dat al genoemd…?

Over precies 7 dagen een echte, maar voor nu even pizza met een ‘nep’-Julbrew thuis in Nederland! :smiley:

Hee. .geniet ervan… en wrijf het er maar in… haha… wij moeten nog 9 maanden wachten!

Das wel heeeuuulll lang ja :wink:

Maar ach, als ik 11 mei terug ben, heb jij nog wat om naar uit te kijken!

Yep, das waar… maar wij zijn er nu ook al elke dag mee bezig… zit in je bloed he… maar jij lekker genieten daar… beetje fotoos maken en posten… genieten wij lekker mee… :slywink: