Heeft iemand ervaring met inca trail operator dos manos?

Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik zijn van plan om in mei de inca trail te lopen. Ik heb bij verschillende operators informatie opgevraagd, waaronder Dos manos. Deze organisatie staat echter niet op de lijst van licensed inca trail operators op de website www.incatrailperu.com. Heeft iemand misschien ervaring met Dos manos? Alvast bedankt voor jullie reactie.

Dos Manos is een reisbureau. Dat is wat anders dan een inca trail operator. Het is heel normaal dat reisbureaus de classic Inca Trail aanbieden, maar niet uitvoeren. Dus geen operator zijn. Dat betekent dat ze met een of meer operators samenwerken. Reisbureaus kunnen de Inca Trail aanbieden in verschillende prijsklassen, afhankelijk van de operator waarbij je terechtkomt, zoals zij bijvoorbeeld hotels kunnen aanbieden in diverse prijsklassen. Je zou dus aan Dos Manos kunnen vragen welke licensed Inca Trail Operator(s) zij vertegenwoordigen, en die zou je dus op de lijst van licensed Inca Trail Operators moeten aantreffen. Aannemende dat die lijst compleet en correct is.
http://www.hostellima.nl/

Hoi Hendrik,
bedankt voor de informatie! Ik heb zojuist per mail gevraagd bij welke operator zij de trail boeken.

Heb je al antwoord gehad. Heb ook een heel leuke optie gezien bij Nederlandse reisorganisatie in Peru, combinatie van mountainbiken, fietsen en wandelen. Google op Peru Nederlandse reisorganisatie en je ziet hem meteen. Naam is me even ontschoten. Gr. Rose