Ik wil in december de inca trail gaan lopen. Nu wil ik gaan reserveren, maar ik heb geen idee welke site of organisatie betrouwbaar is. Kan iemand mij daarbij helpen?
Ik heb zelf de organisatie Explore Peru Travel gevonden op exploreperu.nl - This website is for sale! - exploreperu Resources and Information. weet iemand of dit een betrouwbare organisatie is?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Hoi Anne,
Als je de originele inca trail wilt lopen in december, zul je moeten opschieten. Toen ik in april in Cuzco was vertelden ze me dat de inca-trail destijds al tot september was volgeboekt… er zijn meerdere organisaties die de inca trail mogen aanbieden, maar er zijn slechts een beperkt aantal permits per dag te vergeven (en vol=vol). “Jouw” touroperator ken ik niet, maar ik kan me wel united mice (ERROR 404: Page not found) herinneren: deze zit in Cuzco zelf en kreeg goede reviews (en je betaalt geen tussenpersoon!). Bekijk anders ook de reisgidsen, deze geven ook touroperators daar weer. Mocht de originele inca trail vol zijn: er zijn ook heel mooie alternatieve trekkings. Deze hoef je niet per se vooraf te boeken.
S6!