Hallo allemaal!!!Ik ben laura (19)…Ben sinds kort weer vrijgezel en wil van t leven gaan genieten !Ik ben van plan om deze zomer in het buitenland te gaan werken!!Lijkt me echt super leuk en gezellig…
zoals vele van jullie vind ik het moeilijk om de stap te nemen en gewoon te doen wat ik echt wil doen!Ik zou het liefste in een leuke bar/discotheek willen werken, ik ben een echte partyfreaK maar heb nog niet echt ervaring in de horeca(ik wil miskien een opleiding hiervoor gaan volgen)…en eventueel al wat ervaring opdoen in nederland.
Dit jaar ben ik in curacao op vakantie geweest, zoiets lijkt me echt leuk…maar kreta, ibiza, lloret, mallorca lijkt me ook superrr vetjeS!
Ik zou graag in contact komen met meiden/jongens (18 tm 25)
die ook naar het buitenland willen en alle informatie is van harte welkom!!! SpreeK JullIe sneL hooP Ik
Take care LauwtjeHh
PS…mn email voor als je iets kwijt wilt is:
maradhja@hotmail.com
Heej…ja ik ben ook opzoek naar een baan in het buitenland. Als ik iets vind zullen we dan samen gaan??? Nou stuur me ff een mailtje dan houden we contact. gr Niko
Hey hallo,
Zelf ben ik ookal op zoek naar een baantje in het buitenland aangezien dat ik ook alweer een tijdje vrijgezel ben haha.
Maar ik wil dan echt naar THA PLACE TO BE plaatsen!!!
zoals IBIZA< MALLORCA EN AYA NAPA.
Ik heb al veel zitten spitten op internet en heb al best veel gevonden alleen ik vind het best crepy om gewoon daar alleen heen te gaan.
Want je weet tenslotte niet wat je daar ter plaatste aantreft.
Nah ik wens je su6 met zoeken en je kan me gewoon mailen hoor lijkt me leuk!
Groetjes mex
Hay!
Ik wil ook graag werken ergens in de horeca en heb al iets waar ik misschien terecht zou kunnen, hoe denk je over Ayia Napa?Ik ken daar iemand die daar woont en me wil helpen. Het lijkt me leuk om met iemand samen te gaan.
Ik ben Kristel en 19 jaar kom uit de omgeving alkmaar.
Reageer maar even als het je wat lijkt, kus Kris
Ik weet niet hoe oud jullie zijn en er uit zien, maar om in de echte vette tenten te kunnen werken in Ibiza of op Mallorca, moet je min. 23 zijn en worden er hoge eisen gesteld aan je uiterlijk en voorkomen! En ze hebben daar vaak liever engelsen en spanjaarden, je vind makkelijker werk op kreta of in lloret of salou enzo. En ga naar alle sites van: salou.pagina.nl, lloret.pagina.nl, mallorca.pagina.nl, etc. staan veel sites op van croegen en discotheken, waar ze werknemers vragen.