Ok luister dit is het plan: ik zoek een paar partyminded mensen die net als ik deze zomer ‘somewhere’ in de zon willen gaan werken.
Lloret, Salou, Mallorca, Kreta? Klinkt dit leuk? Vind ik ook!!!
Ik ken alleen niemand die mee wil of het lef heeft om gewoon een last minute voor 150 euro te boeken en ter plaatse werk te zoeken.
Op deze manier heb je de meeste keus en de meeste kans!!!
Wie durft dit avontuur aan???
Ben je tussen de 20 en 30, niet verlegen en wil je ook deze zomer gaan knallen als propper, of achter de bar in een strandtent of discotheek???
ik ben kris (27) en zou graag met myn vriendin nancy(29) in 't buitenland werken. we willen weg uit belgie, en hebben er altyd van gedroomd om in de horeca te werken
Ik ben dus op zoek naar baan in mallorca in de buurt van cala ratjada…als het niet lukt via internet ga ik er over 3 weken met t vliegtuig heen en daar zoeken…je kan dan wel mee…als je dat wat lijkt. Groetjes Sonja
Hey man!!!
Lijkt mij helemaal cool. Ik wil heel graag een baantje in de horeca, alleen heb ik totalyy no ervaring!!!Zou t een cool plan vinden, gewoon gaan!!!Alleen niet naar de costa geloof ik, salou en lloret spreken me niet zo aan, dan liever een eilandje, mallorca, ibiza!!!whatever!!Laat effe weten van je plannen ok!!!He, laterrrrrrr, groetjes femke (25)
ik ben er ook al een tijd over aan het nadenken om gewoon weg te gaan en lekker te werken en feesten op een warm eiland! liefst ibiza!
ik werk nu al erg veel in de amsterdamsce uitgaansscene (een aantal discotheken zoals de escape en more), en wil wel wat meer zien!
maar het is wel eng om zomaar te doen, en mijn budget is krap…
Hoi nou ik wil ook zeker weg uit nederland en de stoute schoenen aantreken en samen met andere vlucht boeken en daar werk gaan zoeken. dus steve als het plan er nog is laat het me maar ff weten
kimmer@dolfijn.nl
hai ik zou ook graag een paar maanden naar spanje vertrekken en ben op zoek naar mensen die deze stap ook willen zetten.
ik ga het liefst naat tenerife of ibiza.
laat me even weten wie er zin in heeft want ik wil dolgraag weg uit nederland. groetjes suzanne (27).