Heb je weleens problemen gehad met de douane van Turkije?

Het kan zomaar gebeuren: je wordt uit de rij gepikt en zowel jij als je bagage worden grondig onderzocht. Heb je wel eens problemen gehad met de douane van Turkije? Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Wij zijn eens binnenste buiten gekeerd omdat er ‘iets verdachts’ in onze koffer zat. Mijn hubbie had veel AA-penlites gekocht(erg voordelig in de aanbieding daar) en die lagen allemaal op een rij in de koffer… ze dachten dat er munitie inzat…

daarna gewoon doorgelopen en verder eigenlijk nooit problemen gehad

Tot nu toe nog nooit problemen gehad met de douane in Turkije ( Antalya )

:dag:

Wij ook gelukkig nog nooit problemen gehad met de douane, ze zijn altijd wel heel vriendelijk (maar niet heus… hihi)

Nog nooit. We reizen met auto en caravan. Als je dan een hokje vergeten bent, zijn ze alleen maar behulpzaam. BV de caravan niet in de pas bijgeschreven. Lopen ze zelf met de papieren naar een hokje, waar die bijgeschreven moet worden.

Eclipse, moest je je sigaretten toen niet inleveren??

Volgens mij is de vraag IN Turkije, niet hier op een van de luchthavens…

1 like

nee ,nog nooit.Ze kijken wel gewichtig maar het valt best mee.
Dit was op het vliegveld van Antalya,.

>>>

Ik heb de vraag niet gesteld Hans, dat heeft Fleur gedaan…

en de vraag is: Heb je wel eens problemen gehad met de douane IN Turkije: En nee, in wel, maar als je terug gaat is er best controle op wapens ed…vandaar dat wij open moesten ivm die batterijen…

Hehe neen nooit. Ze zijn ook niet van de moeilijkste…
:cheer:

Toen ik zwanger was bleek mijn verklaring niet helemaal correct te zijn. Ik moest toen gechecked worden door een arts op het vliegveld. Ik heb trouwens de vraag verkeerd gelezen. Dat zal het tijdstip zijn… :slapen:

Met de douane dus geen problemen gehad, wel probleempje op het vliegveld in Turkije. Maar gelukkig was alles goed. >>>

Mijn ervaring is dat ze in Turkije soepeler zijn dan de nederlandse douane, Ze hebben vaak zoveel haast met je koffer door de scan te proppen dat er maar half gekeken wordt. Wel n keer n uitgebreide controlle gehad ivm mijn visum wat ik voor de 2e keer gebruikte, ze wilde weten wat ik in korte tijd weer kwam doen, en de datum moest door 3 man worden gecontroleerd worden…trouwboekje getoond en toen waren ze supervriendelijk…volgens de controleur was ik half turks, omdat mijn man turks is…vind t prima als ze maar binnen laten