Of andere steek dieren?
We gaan Zaterdag.
Groetjes bettine
in welke streek kom je in verlof in Turkije ? Bijvoorbeeld in onze streek Kusadasi en Bodrum zal je minder last hebben dan in de streek van Dalyan en Alanya.Het is ook te zien of je hotel dichter bij een rivier of beek ligt of bij de zee.Hoe meer wind hoe minder muggen. Maar je kan toch een stick gebruiken of een spray en je beschermen tegen die vervelende muggebeten.Ben je echt allergisch vraag dan iets aan je huisdokter eer je hier komt.
Groetjes ut Kusadasi,
Franka
in onze streek Kusadasi en Bodrum zal je minder last hebben dan in de streek van Dalyan en Alanya.
ik ben van de zomer 2 maanden in kusadasi geweest om te werken. iedere dag had ik wel nieuwe muggenbeten en steken van de vliegen. terwijl ik daar nooit last van heb als ik in side op vakantie ben.
of komt dat doordat het weer nu al minder goed is in kusadasi…? ben wel benieuwd…![]()
groetjes
filiz
Ik ga eigenlijk altijd naar Side, voorjaar, zomer, herfst en winter, maar ik heb eigenlijk nooit echt last van muggen.![]()
Mísschien is het in Side ook niet zo erg omdat je aan de kust zit.
Langs de MANAVGATRIVIER heb je er wel meer last van.
Maar misschien is m’n bloed niet lekker genoeg.![]()
Neem als voorzorg gewoon genoeg muggenspray mee en afterbite!
Groetjes, Fransijn
Eerlijk gezegd heb ik in Turkije nog nooit last gehad van 1 mug. Komt het nu door ik of ligt het aan de muggen
. Nou ja, heb dus al altijd geluk gehad ![]()
Hoi Filiz,
Waar heb je dan gewerkt in Kusadasi, hier in het centrum heb ik er nog nooit last van gehad,ze rijden hier wekelijks rond met vrachtwagens met verdelgingsmiddelen en ik moet mijn eerste muggebeet in Kusadasi nog krijgen.Het weer is overdag nog warm maar s’avonds koelt het gelukkig af.Maar de ene mens is gevoeliger voor muggebeten of de andere. Een spray is altijd zekerheid.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Het zit nl.zo,
Hier in Side en omgeving wordt je opeens opgeschrikt door een brommend geluid;het rookkanon komt er aan!
Ze spuiten dan een inert gas(heb ik laten vertellen door een gast in de bus)een lage kraking van aardolie.
Dit neemt zuurstof weg(het ruikt naar petroleum)waardoor ongedierte sterft.
Of het voor ons gezond is qua inademing is een tweede,de verspreiders ervan zagen er niet echt gezond uit…
Heel effectief.Zolang ik hier woon nog geen muggebeet opgelopen.
Jullie forumbeheerder,
Hans.
hoi franka…
ik heb ik hotel club prestige gewerkt…ken je dat hotel?
hans ik weet wat je bedoelt…iedere keer als die wagen langskomt zie je iedereen op het terras snel zn glas dicht houde…erg grappig om te zien…
groetjes
filiz
Hans, je hebt gelijk, het stinkt echt verschrikkelijk en gezond is wat anders, IK moet mijn ramen en deuren dicht maken als die vrachtwagens aankomen,ruik je goed van op afstand en ook het lawaai. Maar efficient is het wel.
Franka
Mogen ze hier in België ook wel eens gebruiken ![]()
Hoi Filiz,
Ja , ik ken dit hotel,dat je muggen hebt in hotels met een tuin is normaal,dan kan ik begrijpen dat je muggebeten genoeg krijgt.Vooral s’avonds ze komen op het licht af. Ze komen ook rond de containers van afval van eten.Je zou je glas voor minder dicht gooien, alles smaakt naar petrolieum als die mannen voorbij komen, maar het helpt wel echt.
groetjes
franka
Ik ben deze zomer 2 maanden in Alanya geweest en ik zat echt onder de muggenbeten!! Dat spul wordt in ALanya ook gespoten langs de grotere wegen en langs het strand. Maar ik zat daar een eindje vanaf en ik heb dus wel weer veel last gehad van muggen!!! Maar ja dat was in juli en augustus, hoe het in september en oktober zit weet ik niet…
Ben daarom al blij dat ik in turkije woon en niet meer in Belgie.
Franka
Ik doe hetzelfde Franka,
Heb hier ook nog mijn kat rondlopen,alles snel dicht.
Een paar jaar terug zat ik in een internetcafe in een soort kelder en de ramen stonden open;kwam er ook zo’n wagen langs,stond in een mum van tijd die hele kamer vol rook!
Maar efficient is het wel;nog geen muggebeet opgelopen hier zolang als ik er woon…
Forumbeheerder,
Hans.