Damn, dan ga je bijna met vakantie, zit je thuis met een dik oog…
Hoornvliesbeschadiging aan mn rechteroog, zie er amper wat mee, en het was vanmorgen helemaal dik… ![]()
NEEEEEEEEEEE !!! snik
Voelt aan als schuurpapier onder mn ooglid. :sad:
Damn, dan ga je bijna met vakantie, zit je thuis met een dik oog…
Hoornvliesbeschadiging aan mn rechteroog, zie er amper wat mee, en het was vanmorgen helemaal dik… ![]()
NEEEEEEEEEEE !!! snik
Voelt aan als schuurpapier onder mn ooglid. :sad:
Wat een ellende net nu je op het punt staat om weg te gaan. :mad: Duurt zoiets erg lang?
Strekte ermee.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Heb het ook ooit gehad doordat er een blad van een yucca in mijn oog kwam. Doet erg pijn! Maar geneest ook heel snel. Bij de dokter krijg je zalf en het ergste is na 24 uur voorbij. Wel lastig voor je nu dit zonnige weer. Sterkte!!!
Het is idd al minder aan het worden… maar nog helemaal dik, en het traant… Gisteravond was het op zn ergst…
Na zoiets weet je pas hoe belangrijk je ogen zijn…
He wat balen zo vlak voor je vakantie! Sterkte ermee… hoop voor jou dat het snel over is!!
x
Sterkte dan, het is nooit leuk, maar zo kort voor je vakantie is het helemaal niet leuk dus
![]()
Morgen ga ik wel weer werken… Kan ik mezelf als voorbeeld stellen in de zaak… ![]()
Wees voorzichtig met je ogen
wat erg zeg…zekern nu je bijna vertrekt!!
beterschap ermee…xx
Ik kan je helemaal begrijpen…Ik heb tijdens de vakantie ook pech gehad…Ik hoop dat je vakantie niet in het water gelopen is…Ik zal zo wel even melden wat er met mij aan de hand was…stien
Mijn jaarlijks probleem op reis = AIRCO !!! Kan ik echt niet tegen, krijg ik koppijn van, verkoudheid, tranende ogen en pijn aan mn spieren mede door iets anders dat ik aan mn spieren heb waardoor airco het alleen maar slechter maakt… En ja, is ook niet te vermijden, airco op vliegtuig, bus, hotel… altijd een dikke trui aandoen en zorgen dat mijn airco boven mn hoofd altijd afligt. En dan op goed geluk ![]()
inderdaad: airco kan vervelend zijn. vooral op de hotelkamer dit jaar had ik er last van. hij kon niet erg hoog ingesteld worden, waardoor het temperatuurverschil erg hoog opliep. verder werkte de timer niet, zodat ie niet vanzelf uitsprong. resultaat: keelpijn, gevolgd door verkoudheid.