Harrison hot springs of Miette hotsprings

Hallo,

Wie weet welke van de twee “hotsprings” het mooiste is of misschien is allebei een aanrader. Het lijkt mij althans beide een beetje van hetzelfde maar ik ben er niet geweest.

Graag hoor ik van iemand die aan kan raden wat het beste/leukste te doen is met twee kinderen. We gaan 2 juli vanaf Calgary vertrekken met een gezin met twee kinders, 11 en 10 jaar.

Bedankt alvast voor jullie reactie.

Gr
Kees
:zon02:

Sorry … geen antwoord.

Maar kun je met ***Google Earth *** inzoomen op de Hotsprings???

En zoek op ervaringen van anderen mensen met “experience Harrison hot springs” in google …

Beide zijn erg toeristisch, commercieel en druk. Als het op jullie route ligt kies dan voor een hotsprings in de Kootenays, b.v. Ainsworth Hotsprings.

Harrison is alleen toegankelijk als je in het resort verblijft. Dus het is niet iets dat je op de route zomaar even opzoekt. Wat je wel kan opzoeken is op de weg tussen Golden en Cranbrook, Lussier Hot Springs, het is een half uurtje rijden op zand/gravelweg (is breed en goed te doen met wilde koeien e.d. langs de route) maar dan ben je wel bij een gratis hot springs die direct langs een mooi koude rivier loopt. En rij dezelfde weg terug ipv het rondje afrijden want dan kan je de verkeerde afslag nemen en 70 km hele mooie gravel/zand weg rijden…die vervolgens dood loopt :slight_smile:

De omgeving in Harrison is wel mooi maar als je voor de hot springs gaat moet je het resort in.

Miette ken ik niet.

Als je trouwens niet met camper gaat of even niet met de tent wil kamperen maar ook geen duur hotel wil betalen kan je eens kijken op www.airbnb.com Dit zijn gewone mensen die hun extra kamers aanbieden met ontbijt. Wij hebben vorige zomer ook allerlei gasten over de vloer gehad en afgelopen weekend zelf van een erg leuke aanbieding in Seattle genoten.

In de hele Vancouver regio met je wel even goed kijken wat voor aanbieding het is want veel mensen hebben toen een profiel gemaakt voor de olympische spelen met een erg hoge prijs. En zonder recensies dus die hebben waarschijnlijk nog nooit mensen over de vloer gehad.

Is maar een tip, kan een bult geld schelen als je toch even iets luxer dan een tentje wil.

Harrisson heeft ook een “public pool”, waar je van gebruik zou kunnen maken.

Klopt daar ben ik geweest, grappig was dat op de muur van het gebouw een paar letters ontbraken waardoor het zei: Harri on Poo

:stuck_out_tongue:

De zaken liepen niet zo goed, zeker? Als ze geen geld hadden voor een reparatie.
Nou ja, het is altijd nog beter dan: Hurri on Pee:biggrin::biggrin: