Hardstikke leuk "Collector's cafe" net buiten BKK, ze spreken ook nederlands en engels

Een goede bekende van mij heeft vorig jaar op 12-12-2012 een zaak geopend op 89/86 RK Park, Hathairat Road, Bangkok, Thailand 10510. Gsm +66808132221 …Zeker een bezoekje waard !!
Het is een eetcafé waar je o.a. ook nederlandse snacks kunt krijgen en natuurlijk ook iets kunt drinken gecombineerd met een collectorswinkel waar ze comics, action figures, movie posters, cards, boardgames, figurines, etc. veilen en verkopen, of waar je rustig gratis een uniek boardgame kunt spelen die door de eigenaar zelf is ontworpen. Terwijl je een echt typische Hollandse zelfgemaakte, dus verse, snack eet of misschien liever Thai food, kun je je ogen uitkijken naar de leuke spullen die ze daar hebben en een praatje maken met de Nederlandse eigenaar Jacques (die óók games ontwerpt voor de Ipad en Iphone) en zijn Thaise vrouwtje Wiganda. Wiganda ontwerpt en maakt dameskleding op maat en schoenen. Ze heten u van harte welkom, ook als u alleen even binnen wipt voor een “nederlands” praatje of om vrijblijvend rond te kijken en/of een spel te spelen :wink: Have fun !!

Als ik ooit eens in de buurt ben, dan kom ik de hand schudden :slight_smile:

Heb je ook foto’s/filmpje van de zaak?

Ik weet alleen een paar foto’s te staan op hun Facebook. Als u intikt …VDV Games Collector’s Cafe… dan de bovenste aanklikt en daar een stukje naar beneden scrolt, dan ziet u een paar foto’s van het interieur van de zaak. Van daaruit kunt u zelf misschien meer vinden, maar ik ben niet zo’n computer wizard. Ik hoop dat dit helpt. Groetjes, Jawi