hallo… ten tijde van de wedstrijden van het NL elftal op het EK2012 zit ik voor studie in parijs. Ik zou graag wilen weten of iemand weet of er een nederlands georienteerd cafe is waar je leuk voetballen kunt kijken met mede-nederlanders?
Café Klein Holland
36 Rue du roi de Sicile
75004 Paris
Tel 0033 899965681
Loopt Parallel met de rue Rivoli!! (metro station St Paul of Pont Marie
Veel Plezier :cheer: :dag:
hallo… dank je voor je antwoord
is de bediening NL-talig ?
Jaren geleden de baas wel, nu… je ne sais pas
maar ff 'n kwartje in de telefoon en je weet alles, indien niet is 't wel beter voor je Frans lol2 :dag:
Vroeger toen ik jong was, :biggrin: heel lang geleden dus, ging ik als we met het schip in Parijs op lading lagen te wachten, ging ik wel eens naar de Nederlandse Missie ( Mission Hollandaise) maar dat is al zo lang geleden dat ik me niet meer voor de geest kan halen waar dat zat. ![]()
Maar daar kun je denk ik wel achter komen via de Nederlandse Ambassade contactfr@holland.com tel.:0033-140623300
ik wil niet inbreken op deze vraag, maar een vraagje aan Willem Baba.
Toen jij lang geleden :hihi: lag te wachten in Parijs op lading, heb je toen nog aparte dingen meegemaakt? Ik vind het altijd leuk om oude verhalen, en vooral anekdotes te horen. Waar lagen jullie met de boot? Gewoon aan de Seinekade?
De laatste keer dat ik langs Café Klein Holland liep hing er nog een reclamebord van Grolsch bier ![]()
Meestal lagen we net boven de Pont Neuf (Petit Bras) aan de linker oever, kon je zo van aan boord in een paar minuten de Cartier Latin in… geweldig!
Maar moet nu ff weg kom ik nog op terug.:dag:
Prachtige Site en Foto’s trouwens Chris, roept heel wat herinneringen op;-), 'k zet eerdaags wel een nieuw draadje hierover op!
Nu weer ff :slapen:, was vergeten m’n pillen in te nemen werd wakker van de pijn, maar zit nu weer aardig chil op de bank lol2 ![]()
Dat cafe waar de nederlandse borrels worden gehouden zal vast wel iets zijn…
Cafe raylle tournelle paris