heeft iemand ervaring met deze?
hij staat in de lonely planet maar ik vraag me af de prijzen te hoog zijn en of het daar goed geregeld is… iemand?
heeft iemand ervaring met deze?
hij staat in de lonely planet maar ik vraag me af de prijzen te hoog zijn en of het daar goed geregeld is… iemand?
Hoi,
Ik heb geen ervaring met deze aanbieder. Volgens mij heb ik wel wat minder voor zulke tours betaald, maar de tour die ik door Halong Bay heb gedaan, was minder uitgebreid dan dat deze organisatie aanbiedt. Of ze een slechte naam hebben, weet ik niet.
Maar wat mij aanspreekt, is dat ze maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ik krijg wel het idee, dat als je echt ecologisch wilt reizen, je dit zelf moet aangeven. Maar ze bieden het in ieder geval aan, en dat vind ik een goede zaak. Maar goed, dat is mijn mening.
Ik hoop dat er mensen zijn die ervaring hebben met deze touroperator en je preciezere ins & outs kunnen geven.
Een organisatie wordt overigens niet zomaar in de LP geplaatst. Ik denk dat je er dan wel vanuit kunt gaan dat het een betrouwbare organisatie is. Wat mij wel eens is overkomen, is dat de prijzen ondertussen wel omhoog waren gegaan dan ten tijde van het bezoek van de LP.
Heel veel succes met het ‘uitfioleren’ van je reis!
Groetjes, Anne
Hallo,
Ik heb met deze organisatie een 3daagse Sapa tour gedaan!
De organisatie is perfect!!
De prijs is hoog maar je krijgt zeker waar voor je geld!
Houdt er wel rekening mee dat door een hogere prijs deze organisatie ook andere mensen aantrekt (minder backpackers). Maar nogmaals zeker goede organisatie.
Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel!