Hallo

Wij gaan in maart naar Gambia.
Ik vind het wel erg spannend, maar ik
lees veel goeie ervaringen.
Wij zitten in hotel Kombo beach in Kotu.
Iemand daar ervaringen mee?
En we moeten nog informeren naar inentingen.
Moet dat 6 week van te voren?
Alle info is welkom :smile:
Alvast bedankt!

Groetjes Suzy :vak02:

Hallo Suzy en welkom op het forum! :cheer:

Kombo Beach heb ik postitieve geluiden over gehoord. Dat zal vast wel bevallen.
Lees anders eens wat oudere topics door. Genoeg informatie daar te vinden!

Vaccinatie kan zelfs een dag van tevoren, maar je zult een afspraak in moeten plannen bij de ggd bij je in de buurt. Dat kun je het beste zsm doen. Daar hoor je gelijk welke spuiten je nog moet krijgen en wordt er een recept voor malaria profylaxe uitgeschreven. Hopelijk krijg je het meeste hiervan van je zorgverzekeraar vergoed.

Veel plezier in Gambia!

Groetjes,
Erwin

Bedankt voor het warme welkom :vak02:
Ik heb al heel gekeken en gezocht en volgens mij komt het wel goed!
Ik heb al gelezen dat je cash geld mee moet nemen, via hebben wij niet.
Jij kende nog iemand ivm excursies?
En geld wisselen kun je ook bij het hotel he?
Nog tips wat wij beslist niet moeten missen?(excursies)

Groetjes Suzy

Klopt, alleen met een Visa kaart kun je evt. geld opnemen. En ook dan alleen in beperkte bedragen en tegen hoge kosten. Zonde, niet doen dus en gewoon geld meenemen is de beste optie. Evt. Travellercheques als back-up…

Wat excursies betreft: als je voor de eerste keer gaat zul je de meest standaard trips maken. Niet te ver weg, dagtrips, maar natuurlijk ook een meerdaagse trip is een optie. Dan ga je verder het binnenland in.
Kijk anders eens op de site van TravelPoort.nl Daar vind je aardig wat informatie over wat te zien en doen.

Als je me privé mailt dan kan ik je nog een goede en betrouwbare gids aanwijzen die je een hele leuke en onvergetelijke vakantie zal bezorgen.
[EMAIL=“3Rwin336@gmail.com”]3Rwin336@gmail.com
Met hem hoef je niet te onderhandelen over prijzen, want hij vraagt gewoon een eerlijke prijs. Over al het andere in Gambia: onderhandelen! :wink:

Wij gaan in februari en komen de 26e weer terug. Ik zal bij terugkomst wel even laten weten hoe het weer er was… :vak02:

Groetjes,
Erwin