Hallo :)

Hoi,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ines, een persoon die reizen leuk vind. Ik ben in Europa, Afrika en Zuid Amerika. Ik zou graag nog naar Azië, Oceanië en Noord-Amerika willen gaan. Ik hou van alle soorten reizen, zolang ik maar kan reizen :slight_smile:
Ik zou graag over 2 jaar een grote backpack reis willen “organiseren” van ongeveer een half jaar :slight_smile:

Hoi Ines,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om een half jaartje te gaan reizen.
Zuidoost-Azië is een populaire toeristenbestemming,als je kijkt naar wat de regio te bieden heeft, is dit ook heel begrijpelijk.
Een (sub)tropisch klimaat, interessante culturen, idyllische stranden, heerlijk eten en dit alles voor lage prijzen,dit in tegenstelling als je gaat reizen door Oceanië en Noord-Amerika.(qua budget)
één van de populairste landen op dit ogenblik is Thailand !
Tickets voor Bangkok vind je al voor zo’n 550 euro,ook het overnachten en transport in Thailand is spotgoed.
In iedergeval Ines kan je altijd met je vragen terecht in de verschillende Aziatische forums die hier aanwezig zijn op wereldwijzer!(Myanmar,Laos,Vietnam,Indonesie,Fillipijnen etc… )
Succ6 nog met je voorbereidingen en laat ons nadien ff weten hoe je reis was verlopen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.