Mijn naam is Jennifer Vonk. Ik ben 22 jaar.
Ik woon in Belgie maar kom oorspronkelijk uit nederland.
In belgie heb ik een parttime baan waar ik het goed naar mijn zin heb.
Ik wil heel erg graag naar ierland reizen en vanuit ierland door naar schotland naar de shetland ilands zodat ik de orka in het echt kan zien.
Dit wil ik samen mijn mijn lieve hondje scotty doen. Scotty is een schipperke van 3 jaar oud, dus daar zit ook nog lekker veel energie in.
Wil je meer van me weten, vragen zijn altijd welkom.
Hoi Jennifer,welkom op wereldwijzer!
Zag al dat je een berichtje geplaatst hebt in het Ierlandforum,mooi zo!
Het beste is van Zeebrugge vertrekken Jennifer!
Vanuit Zeebrugge in België kunt u met de veerboot van Norfolk Line in achttien uur naar Edinburgh in Schotland varen. De veerhaven bij Edinburgh ligt in Rosyth. De veerboot vertrekt vanuit Zeebrugge op maandag, woensdag en vrijdag om 18:00 uur. De veerboot vaart op dinsdag, donderdag en zaterdag om 17:00 uur vanuit Schotland naar België
Voor verdere info wat betreft boten kan je deze link raadplegen! Veerboten naar Ierland - Vergelijk routes en prijzen
suc6 nog Jennifer !
Ik ga toch maar met het vliegtuig. Ik wilde eigelijk mn hond meenemen maar die laat ik dan voor een tijdje bij mn ma. Dat is wel beter.
Ik wil dan naar ierland, schotland, shetland ilands om de orkas in t echt te zien. Dat is echt een grote droom van me. Het liefst nog dit jaar maar als t niet lukt volgend jaar zeker.
Nou Jennifer,denk dat dit de beste oplossing is voor jou!
Weet zeker dat je moeder je hondje gaat vertroetelen tijdens je afwezigheid!
Indien je nog andere vragen hebt,stuur me dan gerust een pmtje!
groet,georgessiam.:chin:
Nou heel simpel Jennifer,klik op mijn gebruikersnaam(georgessiam)en je ziet dan op de tweede rij"stuur een privebericht naar georgessiam"
groetjes,georges.