Reisgenoot Schotland, Wales...

He allemaal,

Mijn naam is Bram ben 23 J en zou deze “zomer”, heb nog geen data maar kan met mijn werk vrij gemakkelijk vakantie krijgen, eens naar Schotland , Wales of zoiets willen gaan om daar een beetje rond te trekken met de tent, maar ook ni echt elke dag proberen uw limiet van uw lichaam te verleggen dus wel trekken maar ni afbeulen… En heb tot nu nog geen resigenoot en alleen das toch ook maar saai, dus als er iemand dezelfde interesse heeft voor deze zomer laat iets weten en dan zien we wel verder…

groetjes

hallow,

ik ben Bart, 27j, meer info vind je hier: http://www.hetrareland.tk

ik ben ook van plan deze zomer ergens door Schotland te trekken, kheb nog nooit zoiets gedaan (enkel eens 4 dagen bergen in oostenrijk).

ik weet nog niet wanneer ik kan, hangt van mijn werk af. als ik de eerste week van augustus kan bij vrijkrijgen kan ik 10 dagen gaan (eind juli erbij), anders wordt het voor mij waarschijnlijk ergens in september, maar dan slechts een week.

als je ideeën wil uitwisselen ofzo mag je me altijd eens mailen: bartauwerx@hotmail.com

groetjes

hey hallo,

ik ben janneke ik ben 18 jaar en zou graag stage willen lopen in engeland of wales. daarbij zou ik het erg gezellig vinden om in mijn vrije uren met iemand rond te trekken en uit te gaan.

hopelijk krijg ik nog een berichtje terug

nou bye bye :lol:

veel liefs janneke

Hallo Schotland liefhebbers!

Ik ben van plan om in 2005 naar en door Schotland te reizen dmv een zogenaamde roadtrip. De vrijheid om zelf te bepalen waar je heen gaat, welke plaatsen je bezoek van Edinburgh tot Loch Ness, van de Highlands tot de lokale pubs. Overnachtingen bij Bed&Breakfast.

Inmiddels heb ik al een aanmelding binnen wat vrij snel ging. Lijkt het jou leuk om mee te reizen of wil je meer weten wat de bedoeling is?
Mail me dan op terweijden@planet.nl of kijk eens op www.terweijden.tk, Roadtrip Schotland

Wie weet tot spreeks!

Edwin

Hier zitten jullie (i.d. schotlandlovers) dus !

Ik ben Griet (21) en ben verliefd op alles wat met Groot Brittannië te maken heeft. Daarom studeer ik ook Engels. Een paar jaar geleden ben ik op sportkamp in Schotland geweest en sindsdien wil ik door Schotland (en Wales en zelfs Engeland) trekken.
Maar keer op keer kwam het er niet van omdat ik niemand vond die met me mee wou. Dit jaar heb ik enkele vrienden gevonden die mee door Schotland willen trekken, maar er zijn nog geen kandidaten voor Wales en Engeland. Dus als er onder jullie mensen geïnteresseerd zijn… Just let me know.

Verder heb ik nog twee vraagjes ('t zijn een beetje de clichévragen maar kom) :

Heeft er iemand info over ‘trekken in Schotland’? :slight_smile: Alles is welkom. (plaatsen die ik zeker moet hebben gezien, leuke campings, goedkope hotelletjes,…)

En kan iemand mij helpen om een vakantiejob in the UK te vinden?
Waar en wat maakt eigenlijk niet zoveel uit. Ik zal al blij zijn als ik iets vind!

Groetjes, Grietje

En niet twijfelen om me een mailtje te sturen hé!
grietgabriels@hotmail.com