Reisgenoot Gezocht Uk

Ieps allemaal,

Mijn naam is Bram 23J en ben afkomstig van het "land"vlak onder jullie namelijk Vlaanderen, en ben opzoek naar een resigezel voor deze zomer. Zou graag Schotland of Wales doen, rondtrekken met de tent van kasteel naar ruïne, dan door een mooi bos om te eindigen aan de kliffen van de zee. Als iemand ook zin heeft in zoiets en ook geen zin heeft om alleen te gaan of om met een veel te prijzige reisorganisatie te gaan let me know en dan zien wel verder…

groetjes

Dag Bram,

wat zijn je plannen precies?
Hoe lang wil je gaan, alles lopen, liften, wildkamperen??
Vertel op, ik ben benieuwd

Vincent

Ik ben toevallig ook bezig om een reis naar en door Schotland te organiseren. Het gaat dan om een roadtrip, een fly-drive met een huurauto oftewel de vrijeheid om te stoppen/staan waar je wilt.
Bezoek Edinburgh, zoek het monster van loch ness, bekijk de vele kastelen en buruchten die er zijn, de lokale dorpspub in ieder dorp enz. Niets ligt nog vast, er is geen vaste route.

Roadtrip Schotland is weer eens wat anders dan de spaanse of griekse badplaatsen en juist voor mensen die eens echt wat willen zien op hun vakantie.

Ik wil volgend jaar mei gaan, inmiddels heb ik al een aanmelding binnen maar daar moet er nog wel minimaal 1 bij komen.

Spreekt een roadtrip door Schotland je aan lees dan eens mijn uitgebreide pagina hierover op www.terweijden.tk

Wie weet tot spreeks,

Edwin