Reisgenoot gezocht.

Hallo luitjes,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Sheyma en ben 21 jaar uit.

Ik wil al jaren naar Schotland. Dat land spreekt zo tot mijn verbeelding. Het landschap met zijn vele lochs, vooral de hooglanden met zijn rijke geschiedenis van woeste lairds en prachtige kastelen. Ook de beroemde highlandgames daar wil ik al jaren heen. Mannen ik korte rokjes. hahaha
Nu mijn punt van dit verhaal. Ik ben opzoek naar iemand die met mij schotland onveilig wil maken. Misschien denk je is het dan zo’n duffe doos dat niemand met haar op vakantie wil. Ik heb een rijk sociaal leven van lieve vriendinnen, vrienden en leuke collega’s. Maar hun hebben allemaal een vriend of vriendin en gaan met hun wederhelft op vakantie. Mij alleen en vakantieloos achterlatend.
Het moge duidelijk ben dat ik alleen opzoek ben naar een gezellige vakantie genoot.

Mocht je interesse of tips hebben dan zijn reacties altijd welkom.

Hoi Sheymaa,

Mijn naam is Marc en ben 24 jaar.

Ik ben ook altijd al geinteresseerd geweest in Engeland en Schotland. In Engeland ben ik al tig x keer geweest, nu zou ik wel
eens Schotland graag willen verkennen!!
Wat betreft reisgezelschap zit ik in hetzelfde schuitje als jij … Welke periode heb je op t oog?

Mocht je geinteresseerd zijn en nog niemand hebben gevonden, hoor ik graag van je:)