hallo

Dag iedereen, ik ben Hermes, 23jarige Belg die graag weg gaat van dit saaie land. Mijn intresse voor reizen is allemaal begonnen vanaf mijn 17de toen ik toerisme volgde op school. Meer bepaald het 3de jaar toen wij Thailand cambodga deden heeft een of ander virus mij gebeten waardoor ik Azië zoveel mogelijk wil zien :slight_smile: . Ik vetrek normaal in oktober november op reis voor een maand en daarom dat ik mij hier aanmeld omdat ik hier een massa aan informatie kan vinden en ook raad kan vinden van meer ervaren reizigers! Tot binnenkort groetjes!!

Hoi Hermes,welkom op wereldwijzer!
Ook gebeten door de Thailandmicrobe?
Zelf kom ik er al meer dan 30 jaar,zou het voor geen geld van de wereld willen missen.
Nou indien je vragen hebt over Thailand Hermes,dan kan je altijd een berichtje posten in het Thailandforum hier op wereldwijzer alsook de ervaringen lezen van andere die al op reis zijn geweest naar het schitterende Thailand.
Gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto,maar Hermes ben van gedacht veranderd en heb dit filmpje gevonden op youtube!
Suc6 nog en misschien komen we elkaar nog wel tegen op het Thailandforum hier op wereldwijzer.
groet,georgessiam.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Tf19rvRwLfg” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Hallo Hermez, welkom op WW :slight_smile:

bedankt hoor drivingaround en georgessiam!!! ik ben al 2 keer geweest naar thailand en als ik nu terug thailand kies is het sowieso het noorden en laos inbegrepen. maar h zou nog liever birma doen, maar denk persoonlijk dat myanmar moeilijker is qua infrastructuur dan thailand, het is niet makelijk kiezen, heb nog veel opties open staan maar de meest beslissende factor is prijs vliegticket dus word bangkok hoogstwaarschijnlijk mijn vertrekpunt. :slight_smile:

dag iedereen , ik vertrek op 18 oktober voor een maand naar…HANOI :slight_smile: heb voor nog geen 700e ticket kunnen krijgen met aeroflot, hopelijk in een oude antonov !!! dus nu kan ik beginnen plannen zal hier de komende maanden veel zitten tot binnenkort groetjes Hermes

Nou suc6 nog met je voorbereidingen,Hermez!
groet,georgessiam.