hallo!

ik ben gisteren toevallig op deze website terecht gekomen omdat ik (vooral praktische) informatie zocht voor een reis die we deze zomer zullen maken door Vietnam en Cambodja.
Ik heb me direct maar lid gemaakt, want dit blijkt hier echt een schattenkamer van informatie te zijn!:thumbsup:

Hoi Freddy,
Welkom op wereldwijzer,
Heb je al het Cambodjaforum ontdekt op wereldwijzer?
Daar kan je eventueel een berichtje posten indien je vragen hebt over dit wonderbaarlijke land dat Cambodja wel is.
Wat je zeker niet mag missen als je op vakantie gaat naar Cambodja is het tempelcomplex Angkor Wat,het ligt niet ver weg van Siem Reap. Het is onvoorstelbaar hoe gedetailleerd de tempels zijn afgewerkt en hoe groot de tempels zijn en vroeger zijn geweest.
In Sihanoukville vind je zon, zee en strand.hier kunt u lekker ontspannen en genieten van heerlijke fruitshakes en vis van de barbecue. Maar er is meer te doen dan alleen in de zon liggen, Sihanoukville biedt ook mogelijkheden tot duiken en snorkelen en tot culturele uitstapjes naar omliggende steden.
Indien je nog wat vragen hebt over Vietnam Freddy,dan kan je deze link aanklikken
Wat je zeker niet mag missen als je in Vietnam vertoefd zijn de tunnels van **Cu Chi **(overblijfsels van de Vietnam oorlog) niet ver gelegen van de hoofdstad Ho Chi Minh City!
In het Cu Chi is er ook een museum waar je naar films kunt kijken van de oorlog toendertijd.
Nou suc6 nog en laat ons nadien iets weten hoe je reis door het Magische z-oosten is verlopen.
**Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van het tempelcomplex Angkor Wat **

http://www.globalhinduism.com/wp-content/uploads/catablog/fullsize/angkor-wat-angkor-thom-and-bayon.jpg