Hallo Mijn Naam Is Fred

Hoe moet ik beter beginnen dan de tekst van Fleur te gebruiken en in te vullen :slight_smile:

• Reizen, vakantie of emigratie?

Ik wil gaan reizen naar een ver, warm, mooi stukje aarde

• Hoe heet je en waar woon je?

Mijn volledige naam is Fred Leeflang en woon nu nog in delft, binnenkort in rotterdam.

• Verliefd, verloofd, verloren?

Nu op 25-12-2013 een jaar van mijn Ex af, een half jaar officieel gescheiden nu…na 22 jaar huwelijk

• Welke landen heb je al bezocht?

Vroeger wel alleen gereisd toen ik jong was, Duitsland, Italië, Engeland, Frankrijk, Griekenland en Spanje…

• Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?

Ik heb nu mijn zinnen gezet op een land als Thailand of iets gelijkwaardig…

• Naar welk land wil je nooit meer?

NVT

• Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen?

?

• Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?

de plaatselijke mensen

• Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?

Ziek worden

• Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is…GEEN
  • Mijn favoriete luchthaven is…GEEN
  • Mijn favoriete land is…NEDERLAND…heerlijk om altijd weer thuis te zijn
  • Mijn favoriete stad is…Nog niets
  • Mijn favoriete reisorganisatie is…GEEN
  • Wat zijn je hobby’s?

Ik maak muziek en fotografeer en ben grafisch ontwerper van beroep

• Wat wil je verder nog kwijt?

Ik hoop een hoop tips te lezen/krijgen van medereizigers…
Ervaringen goed en slecht te leren van ervaren globetrotters

Hoi Fred,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om op vakantie te gaan naar Thailand.
Zelf ben ik deze maand voor 20 dagen geweest,ben pas van gisteren middag thuis en zit al volop plannen te maken om terug te gaan in maart (2014)
Om je al een idee te geven wat je zoal kunt doen tijdens je verblijf in Bangkok en andere steden.
Volgende dingen zijn het bezoeken waard:
Bangkok: het Grand Palace en de Wat Phra Kaew (het heilgste boeddha-beeldje van Thailand), de Wat Po, de Wat Arun, Chinatown, een tochtje met een longtailboot over de Chao Phraya-rivier, de avondmarkt in Patpong.
Chiang Mai: een heerlijke stad, vooral als je net uit het drukke Bangkok komt. Bezoek hier zeker de avondmarkt. Je kan souvenirs en t-shirts beter hier dan in Bangkok kopen, want Chiang Mai is nog iets goedkoper.
Ook een bezoek waard is de Wat Doi Suthep (vooral s ochtends mooi uitzicht over de stad), tenzij je al tempelmoe bent.
Ook leuk is een dagtocht naar de Gouden Driehoek, voorheen vooral berucht om de opiumhandel tussen Laos, Thailand en Myanmar.
Natuurlijk zal je wel met een rits vragen zitten Fred,wel je kan altijd een berichtje posten op het Thailand Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je voorbereidingen,Fred !
groet,georgessiam.

Georgessiam,

Bedankt vriend voor alle mooie suggesties en tips die je mij zo snel al geeft… waardeer 't zeer… ook het Thailand Forum ga ik doorlopen…
Ik ga daar zeker vragen stellen… Bedankt

Nou dat is graag gedaan Fred,mijn specialiteit* (wat een groot woord*) Is het noorden ,Bangkok en het Isaan gebied hier op het Thailandforum.
Dus als je met vragen zit,dan zal ik die met alle plezier beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
georgessiam.