- Reizen, vakantie of emigratie? : Vakantie
- Hoe heet je en waar woon je? : Fred, Groningen
- Verliefd, verloofd, verloren? : verliefd :wub:
- Welke landen heb je al bezocht? : Duitsland, Zweden, Finland
- Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken? : Kroatië, Noorwegen, Ierland, Australië
- Naar welk land wil je nooit meer? : Ben er niet geweest, maar Frankrijk trekt me totaal niet
- Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen? : was iets van rendiergewei gemaakt, maar weet nog steeds niet wat het voor moet stellen…
-Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? : Feest met bevolking - Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? : Een hevige kater ???:chin:
- Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is… : Geen voorkeur, ik ga met auto
- Mijn favoriete luchthaven is… : Als het dan moet liefst Eelde
- Mijn favoriete land is… : Kroatië (vriendin komt er vandaan, anders krijg ik ruzie ben ik bang lol2
- Mijn favoriete stad is… : Berlijn
- Mijn favoriete reisorganisatie is… : Voight travel
- Wat zijn je hobby’s? : Sleutelen, doe het zelf, vriendin (zie fav. land :wub:)
- Wat wil je verder nog kwijt? :—
Favoriete hobby sleutelen? Aan een auto dan zeker? (ik neem aan dat je niet sleutels maken als hobby hebt )
Welkom op Wereldwijzer!
Haha, idd hou het maar op sleutelen aan o.a. auto’s en waar verder nog een motor in ligt, alhoewel sleutels maken voor “bepaalde:zon02:” doeleinden vast meer zal opleveren…
Maar bedankt voor het welkom, ben niet bepaald een wereldreiziger, maar hoop en denk hier de nodige tips en wetenswaardigheden te kunnen scoren.
Het enigste leuke aan Frankrijk is wellicht de 24 uurs race van Le Mans en Parijs.
In die laatste ben ik wel geweest en in de toekomst ga ik als racefan ook nog eens in Le Mans kijken.
Alhoewel ik als kind van 6 (1999 praat ik over) wel verdacht dichtbij het parcours van het circuit geweest, volgens mij zijn we over de wegen van het niet permanente gedeelte gereden.
Je bent zo te zien wel in Zweden en Finland geweest.
Dan moet je ook door Denemarken zijn gereden of ben je gelijk vanaf Kiel gaan overvaren?
En hoe voer jij dan over naar Finland?
Idd ben ik in Finland (wintersport) en Zweden (zomer) geweest en ik ben naar Zweden via Denemarken gereden en met de pont/het veer de oversteken Puttgarden- Rödby en Helsingor-Helsinborg. Dus Denemarken kan ook nog op het lijstje eigenlijk.
Naar Finland zijn we in Rostock op de boot naar ik meende Hanko in Finland gevaren, 21 uur op de boot. Zou ik niet snel een 2de keer doen, dat was me veel te lang. Het was weliswaar in de winter en dan vaar je op de Oostzee door het ijs en op de heenreis vindt je dat nog leuk ,maar op de terugreis ben je het wel een keer zat.
Maar ja , je hebt niet veel keus, je zit anders ook minstens zoveel uur in de auto naar Finland over land.
Wel een fantastisch mooi land, zeker in de winter. Dus ja, ik heb wel wat met Scandinavië.
Ik ben nog nooit met boot of bus op vakantie geweest.
Mede omdat mijn vader er niet tegen kan, en dan wil je er vanzelf ook niet meer mee.
Met school gaan ze nu met een busje naar Parijs en dan gaan ze om half 2 's nachts (!!!) weg.
Nou, dat ga ik echt niet doen, ook omdat ik Parijs al lang gezien heb, van Mon Martre tot La Defense.