Hallo medereizigers!

Fijn om diverse verhalen, avonturen en vragen te lezen van zoveel verschillende mensen. Het zorgt ervoor dat je je als ‘nieuweling’ niet eenzaam of ‘onbekend’ voelt in de reizigerswereld.
Ik ben Megan, 24 jaar oud. Hobbies zijn muziek maken, luisteren én beleven, lezen en duiken, waar ik vorige jaar mee begonnen ben en verslaafd aan geraakt ben.
Zelf vertrekken mijn (Franse) vriend van 27 en ik naar Australië voor een jaar met het Working Holiday Visum. Op 22 januari vertrekken wij allereerst vanaf Amsterdam naar Jakarta. Mijn vader, die onlangs overleden is, is in Indonesië geboren. Vanuit familieverhalen, gebruiken e.d. is mijn interesse in dit land ontzettend gegroeid. En aangezien we niet erg ver zitten, leek mij dit een mooie tussenstop. Wij gaan dus een rondreis doen in Indo van 26 dagen, voordat wij vliegen van Denpasar Bali naar Perth, ons eerste punt in Australië. In Perth hebben wij eigenlijk nog niets geregeld. Via de couchsurfing website waar we lid van zijn, hebben we iig wel genoeg verblijfplaatsen gevonden, maar we willen ook in hostels en op campings verbijven. Eigenlijk staat nog veel open en wij willen dan ook via forums en persoonlijke ervaringen deels kunnen lezen wat we kunnen verwachten.
De bedoeling van onze reis is naast de landschappen en mensen leren kennen en de ervaring op zich, weer deels back tot basic te gaan. Waar gaan we slapen, wat eten we, waar gaan we werken? We zijn benieuwd. Ik weet in elk geval dat het een ervaring op zich gaat worden en we hebben er zin in!

Hello Megan,
Eerst, een warmere WELKOM dan buiten en gezeliger…
Met wat kunnen wij jullie helpen?
We staan ter jullie beschikking.
Groetjes
Sopirla>>>