Hello!

Mijn naam is melissa kuiper en ik ben 22 jaar. Op dit moment werk ik in Sydney als aupair en wil hierna graag reizen. Ik heb afgestudeerd als sociaal pedagogisch werker.
Ik heb al een beetje ervaring in, ik heb namelijk mijn jaar stage in zuid Afrika gedaan en heb daar dus 11 maanden gewoond. Na mijn stage ben ik gaan reizen door zuid afrika, Lesotho, Swaziland en Zimbabwe.
Als ik ga reizen heb ik altijd wel een paar dingen die ik wil zien maar wil me ook graag laten verassen! Ik vind het leuk om kennis te maken met andere culturen, ben positief ingesteld, vind het leuk en uitdagend om erg basic op reis te gaan ( overnachten in tent met alleen je backpack). Verder sta ik open voor veel nieuwe dingen, de minder toeristische plekken, heeeel veel lol en gekke dingen doen.
Mijn nieuwe reis waar ik nu mee bezig ben om een beetje te plannen bestaat uit de oostkust van Australie met een auto of campervan, vanaf cairns naar Thailand, indonesie en maleisie. Wil dit het liefst same met mensen doen, is altijd gezelliger! Ik ben ready to go vanaf 2 augustus!

Hoi Melissa,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat mooie landen bezocht in het verleden,hoe waren je reiservaringen over Lesotho?
Las ook in je berichtje dat je reisplannen hebt om met de camper door Australie te trekken,heb je ondertussen al het Australië Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen.
Nou Thailand is een prachtig land om naartoe te reizen heb ik me laten vertellen.
Zelf ben ik van plan om dit “magisch land” te bezoeken in de toekomst.
Tenlaatste: op het Reisgenoten Forum kan je altijd een berichtje posten voor een reisgenoot.
Succ6 nog met je reisplannen,Melissa !
groet,georgessiam.