Hallo ik ben melissa en ben 35 jaar en woon in strijen, klein dorpje ten zuiden van Rotterdam.
Ik heb al aardig wat landen op mijn lijstje staan. Een aantal keren alleen gereisd en met een vriend. Mijn eerste reis alleen was naar Bali, toen naar Thailand, Maleisië, en Borneo.
De reizen die ik samen met een vriend hebt gemaakt zijn. Costa Rica, Madagaskar en met een vriendin Ecuador. Nu wil ik graag volgend jaar voor een aantal maanden naar nieuw-Zeeland en Australië. Zoals het er nu naar uit ziet zal ik dit alleen doen.
Ik vind het erg leuk om te fotograferen. Ben avontuurlijk ingesteld en nieuwsgierig. In mijn vrije tijd sport ik regelmatig. Ik vind het heerlijk om op wintersport te gaan.kamperen heb ik vroeger veel gedaan.
Tips over Nieuw-Zeeland en Australië zijn van harte welkom.
Hoi Melissa welkom op wereldwijzer!
Las in je berichtje dat je ook op reis bent geweest naar Thailand,hoe waren je ervaringen over dit magische land? (zelf vertrek ik woensdag 4/12/2013 voor 20 dagen)
Nou je kiest er toch wel een heel mooi land uit om op reis te gaan,Melissa,Nieuw-Zeeland heeft door de ontzagwekkende natuur een ongekende hoeveelheid aan mogelijkheden te bieden aan reizigers. De afwisseling van subtropische regenwouden, gletsjers, besneeuwde bergtoppen, wereldse steden en prachtige stranden zorgen voor een onvergetelijke reiservaring.
Als ik je nog een tip mag geven Melissa,Milford Sound is een van de mooiste natuurparken in Nieuw-Zeeland !
Indien je nog met vragen zit over dit schitterend land dan kan je altijd een berichtje posten op het Nieuw-Zeeland Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Melissa!
groet,georgessiam.
Hallo, bedankt voor je tip en het reageren.
Thailand moet je zelf ervaren, vind ik. Dat is bij elke reis zo. Ik kan je vertellen waar ik het erg naar me zin hebt gehad. Het is wel al een tijd geleden dat ik er ben geweest.
Kho paghnan daar ben terecht gekomen bij een hotel dat heet may way. Rustige baai, heerlijk om bij te komen niet echt toeristisch. Kho pok oudste regenwoud, erg mooi. Koh pi pi moeite waard. Ja verder was het oké. Ik zou er niet voor een tweede keer heen gaan. Er zijn veel meer mooier landen. Maar ik wil je een ontzettende fijne reis toewensen. Ik hoop dat je het als magisch zal ervaren:hippie: