Ik ben Marciano 17 jaar! Ik ben een jongeman vol energie die na zijn HAVO misschien in allerlei landen wil gaan werken tegen kost en inwoning en dan misschien nog iets kleins erbij! Het lijkt me heerlijk om veel talen te leren, veel culturen te leren kennen en mensen natuurlijk! Ik ben van half marokkaanse afkomst. Zijn er misschien mensen die het ooit hebben gedaan en tips voor me hebben of me willen waarschuwen voor iets dan zou ik het graag horen. Ook als je me misschien wat aan te bieden hebt of gewoon gezellig wilt kletsen! Ben momenteel veel bezig met sport ik voetbal op hoog niveau bij een profclub in de jeugd! ben fysiek top in orde en een harde werker! Ik woon in de buurt van Eindhoven en ben helemaal vrij!
Hoi Marciano,welkom op wererldwijzer!
Nou ik las in je berichtje dat je graag naar het buitenland wilt trekken om te gaan werken ,tegen kost en inwoning.
Wat had je graag willen doen Marciano,werken op een boerderij?
In iedergeval kan je eens een kijkje nemen op deze site (er staat nuttige informatie in)hier aanklikken natuurlijk kan je ook terecht in de landenfora’s met je vragen hier op wereldwijzer,Marciano!
Engels is de belangrijkste en meest gesproken taal ter wereld.
Op vakantie of op het werk – de Engelse taal wordt op bijna elke continent begrepen,dus zal het normaal geen moeite zijn om werk te vinden in de angelsaksisch landen of verre bestemmingen zoals,Nieuw Zeeland en Australie!
In iedergeval suc6 nog Marciano!
groet,georgessiam.