Voor een jaar of langer naar het buitenland; waarheen ?

Dag allemaal,

Ik wil graag voor één of meerdere jaren in het buitenland gaan werken. Ik ben 41 jaar. Hier in Groningen is het al lang zeer moeilijk om aan een betaalde baan te komen en ik zie mijn toekomst hier in Groningen dan ook somber in. Ik wilde zowieso al graag in het buitenland gaan werken en ik heb al een jaar in Engeland gewerkt ( niet van herhaling vatbaar ).

Probleem is, dat ik niet weet waar ik het beste naar toe kan gaan.

Mijn voorkeur gaat uit naar Zuid Spanje, alleen ik spreek geen Spaans. Mijn 2e voorkeur is Frankrijk, maar mijn Frans is niet goed genoeg.
Duitsland spreekt mij totaal niet aan, alleen het voordeel is wel, dat de woningen goedkoper zijn dan in Nederland en ik vermoed dat je er sneller een woonruimte kunt vinden, dan hier in Nederland.

Er blijft voor mij niet veel over, dan om op zoek te gaan naar een Engels sprekend land. Wat vind ik belangrijk; het moet er veilig en politiek stabiel zijn. Er moet meer ruimte zijn dan in Nederland en een goede gezondheidszorg vind ik ook cruciaal. Als ik er boodschappen ga doen, dan heb ik geen zin om onderhandelingen te moeten voeren over de prijs en wil ik niet direct worden lastiggevallen door verkopers.
Het klimaat vind ik wél belangrijk. Het moet warmer zijn dan in Nederland.

Heeft iemand enig idee waar ik wel naar toe zal kunnen gaan ? De Nedelandse Antillen spreken mij niet aan. Ik heb de Hotelschool en Nima Sales afgerond.

Alvast hartelijk dank.

Beste,
Ik heb een idee voor u
Hier in casablanca (Marokko) KUNT U TERECHT KOMEN
u kunt ook werken bij belgische of Nederlands bedrijven
u hebt altijd mooi weer zon strand enzo
Dus hier is mijn nummer voor meer info 00212608616819
Ik was toen ook in belgie in antwerpen maar ben zelf teruggekeerd was beu
Als u wilt komen naar Marokko kan ik alles voor u regelen huur werk enzo
Mvg