Deze zomer zal ik afgestudeerd zijn en heb lange tijd nagedacht over wat ik daarna wil doen.
Aangezien er momenteel hier in Nederland weinig werkgelegenheid is en ik al jaren met mijn partner erover nadenk om in het buitenland te gaan wonen, zie ik dit als een kans.
Graag zou ik voor minimaal een jaar in het buitenland werken en mijn passie voor het werkveld inzetten.
Of de doelgroep met kinderen of volwassenen is maakt niet veel uit, ik heb ervaring met beide.
Het is belangrijk dat ik iets van geld verdien om te kunnen rondkomen maar het hoeft niet veel te zijn.
Heeft iemand tips voor mij om mijn droom te kunnen realiseren?
Het liefst in landen zoals Suriname en curaçao i.v.m. de taal, mijn Engels is wel ook redelijk.
Het is misschien iets heel anders als je zoekt, maar ik werk voor een network marketing bedijf.
Het bedrijf is gevestigd in 154 landen. De inzet is niet hoog,je kan je al voor 50,- euro inschrijven en daar krijg je ook producten voor.
Daarna kan je gewoon bestellen wat je nodig hebt. Het product kan je verkopen,maar wat nog belangrijker is,is om een team op te gaan bouwen. Het leuke van dit is dat je waar dan ook,kan werken. Het is niet van belang welk land of plaats je woont.
Geweldig toch? Wil je hier meer over weten mail