Hallo, hallo

Ik zal me even voorstellen, ik heb deze prachtige site een paar weken geleden ontdekt en denk met mijn lange reistijd, “was dat er maar 30 jaar geleden”, maar toen waren er nog nauwelijks computers.

Inmiddels ben ik in Hongarije beland sinds 3,5 jaar nu met mijn jeugdliefde, die ik 6 jaar geleden weer ben tegengekomen.

Ik heb sinds 1980 veel gereisd, dat is een verlangen, een leuke “ziekte”, waar je maar moeilijk vanaf komt, andere landen, culturen.
Wel gewoon steeds een aantal weken hoor, niet die lange reizen van een jaar, waarbij mensen de wereld rondtrekken. Ik werkte 21 jaar voor het NBBS, wellicht bekend bij de reizigers van vroeger. Dit leuke bedrijf was dynamisch, hippie-achtig en genoeg reismogelijkheden en reisjes te maken, maar ja, je had wel gewoon vakantiedagen, dus het kon niet ongelimiteerd. Zo heb ik veel gezien en eigenlijk is er geen bestemming, die ik niet leuk of interessant vind/vond.
NBBS ging in 2001 failliet, dus dat was voorbij, helaas…

Nu zit ik dus in Hongarije en heb samen met mijn lief (hij meer dan ik), 2 hele oude huizen opgeknapt die we nu verhuren. We vinden het zelf erg leuk geworden en hopen nu dat we ervan rond kunnen komen, we hebben geen uitkering ofzo en de investeringen zijn altijd hoger dan je denkt, dus ook geen potje meer. Maar afwachten, ik adverteer veel, ga ik zo ook effe hier doen, haha.
We genieten hier van de ruimte en de rust, oh ja ik ben 52, dan heb je daar ook wat meer behoefte aan… we hebben 2 hele leuke honden, die een tuin hebben van 6000m2, dus een echt heerlijk hondenleven en 2 katten, kippetjes komen over een paar maanden.

Dit is leven als god in Hongarije, echt heerlijk.

Kijk maar eens: www.droomhuisinhongarije.com

de eerste foto is ons huis, de 2de het huurhuisje aan de voorkant en de 3 en 4de het grote huurhuis aan de overkant van de straat. dat is een monument uit 1866

Geniet van het leven en volgt je hart!!