Ik sta op het punt om als vrouw alleen naar Tanzania te reizen voor een paar weken.
Ik heb daar een neef wonen, die daar voor een organisatie werkt die zich bezighoud met allerlei
projecten zoals gezondheidszorg, landbouw, scholing ed.
Ik ben al jaren van plan om hem op te zoeken, en dit leek me wel een goed moment om hem eens een handje te gaan helpen
Het wordt wel een avontuur daar ik de reis alleen ga maken, en nog nooit gevlogen heb.
Wel heb ik oa.diverse motorreizen gemaakt naar oa Lapland, Scandinavie ed. dus een beetje primitieve reis schrikt mij niet af. Ik ben ook zeer sportief en in goede conditie, dus ik kan wel wat hebben,
Graag zou ik wat dos en donts willen hebben als je als vrouw alleen reist naar een Afrikaans land van mensen die daar al eerder geweest zijn. :dag:
Hoi Mega Mindy welkom op wereldwijzer!
Leuk dat je erover denkt naar Tanzania te reizen,een prachtig land!
Laat je niet afschrikken als je als vrouw alleen op reis wilt! In veruit de meeste landen kun je gewoon vrij rondreizen zonder de hele tijd te worden lastiggevallen
Net als anderen denk ik dat Tanzania goed te doen is als vrouw alleen.
In iedergeval als je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Tanzania Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Mega Mindy !
groet,georgessiam.
Nou mijn ouders hebben 5 jaar in Afrika gewoond (maritiem scheepsvaart)
Natuurlijk kan ik me spijtig genoeg niets meer herrineringen hoe het leven daar was in de pruimentijd,Thijs !
Zeg even tussendoor, weet iemand hoe je je Avatar kan veranderen?
Ik wil graag een profielfoto erop zetten, maar het lukt me niet om bij de Avatars te komen.
Ik ben nog maar net lid op dit forum en ben mijn profiel aan het aanpassens smkiek
Nou ik zie dat het je gelukt is Mega Mindy !
Weet je dat je ook hier op wereldwijzer fotoalbums kan aanmaken en daarin je foto’s plaatsen.
Je kan het volgend te werk gaan.
Maak eerst een nieuw album aan via jouw persoonlijke album admin:
Ga naar Album Admin
Klik daar op Toevoegen album
Geef het album een naam (bijvoorbeeld ‘Thailand 2007’) , eventueel een beschrijving en klik op de knop ‘Toevoegen album’
Je krijgt nu een overzicht van je albums met daarachter de link ‘Upload Foto’s’
Vervolgens kun je je foto’s uploaden naar 1 van je albums:
Klik op de link ‘Upload Foto’s’ achter een album
Klik op de knop ‘Bladeren’ om een foto of gecomprimeerde map met foto’s van je computer te kiezen
Klik op de knop ‘Upload/Verzenden’
Vervolgens worden de foto’s getoond (wees geduldig, dit kan even duren!) en kun je per foto een titel en omschrijving toevoegen
Klik onderaan weer op de knop om de foto’s definitief toe te voegen
Je kunt een album aan een landencategorie koppelen. Heb je bijvoorbeeld een album met allemaal Thailand foto’s, dan kun je het album eenvoudig koppelen aan de categorie Thailand, waar ook andere leden albums hebben met Thailand foto’s.
Ga naar je Album Admin
Klik op de link ‘Bewerken’ achter het betreffende album
Selecteer bij de optie ‘Ontwerp een subcategorie?’ de juiste categorie
Klik op de knop ‘Save veranderingen’; je album met foto’s is nu zichtbaar in de desbetreffende landencategorie.
Bedankt voor de informatie George.
Ik ben van plan om heel wat foto s te gaan maken van mijn reis.
Leuk dat ik ze dan ook kan delen hier. ga ik zker doen.
Hoi mega tobi ,
Nou ben al dit jaar in juni naar Thailand geweest,en normaal zal ik rond de kerstperiode terug gaan naar het land van de glimlach.
Ben nog aan het zoeken op het net,maar zal eerdaags beslissen,want hoe langer ik er mee wacht hoe duurderd de tickets worden.
Moet je beslist doen Mega Tobi,een foto album aanmaken hier op wereldwijzer.
groetjes en nog een prettige vakantie !
georges.