half feb tot half mei 2016

Hey allemaal,

Volgend jaar februari ga ik naar het zuiden van Tanzania om in Ifakara een coschap van 10 weken te lopen. In totaal blijf ik iets korter dan 90 dagen in verband met een visum. Nu wil ik natuurlijk heel graag wat sight seeing doen en wat national parken bezoeken. Omdat ik als blanke vrouw niet alleen wil reizen zoek ik iemand om als reismaatje met me mee te gaan. Misschien dat ik daar ook nog wat andere studenten ontmoet maar dacht een beetje voorwerk kan geen kwaad. Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Chawa en bijna 24, studeer dus geneeskunde en vind reizen heel erg leuk. Ben voorgaande jaren in china en sri lanka geweest dus ben niet helemaal onervaren maar afrika heb ik nog nooit eerder bezocht. Als je er in die periode ook zit mam of vrouw maakt niet uit, stuur gewoon een berichtje het wordt vast gezellig!
Ook heb ik jullie ervaring nodig… er zijn zoveel parken op zoveel verschillende plekken. Wat zouden jullie me aanraden in die periode te zien. Tijdens de 10 weekenden kan ik eventueel parken in het zuiden bezoeken maar als ik naar het noorden wil moet ik een paar dagen langer uittrekken heb ik begrepen wat natuurlijk geen probleem is.

Groetjes chawa