Hey allemaal,
Komend jaar ga ik voor iets minder dan 90 dagen naar Tanzania waarvan ik tien weken stage ga lopen in een ziekenhuis in het zuiden. Na deze gave ervaring is het tijd om ook wat van het land te zien. Rond 26 april zal ik aankomen in Arusha van waaruit ik een safari van ongeveer een week wil gaan maken in de noordelijke parken (Serengeti, Tangire, lake manyara, ngoro goro krater en eventueel arusha NP). Rond 3 mei wil ik dan voor nog een week naar Zanzibar gaan om wat sight seeiing te doen maar vooral even helemaal niks te hoeven. Op 11 mei gaat mijn vliegtuig dan weer terug naar huis. Ik ben begonnen het een en ander uit te zoeken voor safari’s en eigenlijk raadt iedereen aan om al in Nederland een safari te boeken. De opties zijn dan of een groepsreis (niet helemaal mijn ding) of een prive safari. Hier hebben we elkaar voor nodig. Heb jij ook altijd al gedroomd van een geweldige safari met een klein maar gezellig groepje om zowel lol te maken als de kosten te kunnen drukken… dan zijn wij made for each other!!
Ik zal mezelf even kort voorstellen; Chawa 23 jaar en momenteel 6e jaars student geneeskunde (je ouders zullen dit fijn vinden ). Ik hou van reizen en ben vorige jaren in china, sri lanka en israel geweest maar nog nooit in Afrika. Ik kan heel gezellig en relaxt zijn maar ook wat serieuzer babbelen.
Het lijkt me leuk iets van je te horen.
Groetjes