Hoi allemaal,
Deze zomer wil ik graag naar Tanzania en Zanzibar. Vertrek omstreeks 10 juli voor zo’n 4 weken.
Gewoon lekker met backpack hostels, airbnb’s af en mooie avonturen beleven!
Wie gaat er (deels) mee?
Groetjes,
Marleen (35)
Hoi allemaal,
Deze zomer wil ik graag naar Tanzania en Zanzibar. Vertrek omstreeks 10 juli voor zo’n 4 weken.
Gewoon lekker met backpack hostels, airbnb’s af en mooie avonturen beleven!
Wie gaat er (deels) mee?
Groetjes,
Marleen (35)
Hoi Marleen, ik wil eind dit jaar ook naar Tanzania/Zanzibar dus (een stukje) samen reizen zit er niet in… Maar hoor graag ervaringen/tips van je!
Grt Harold.
Hoi Harold,
Als het allemaal is gelukt zal ik je zeker wat tips kunnen geven! Als ik het vergeet, schroom dan niet me een bericht te sturen
Groetjes,
Marleen
Dank je! Hou je ook een blog bij?
Hallo Marleen,
Sta jij wellicht ook open voor andere landen om te gaan backpacken?
Groetjes
@Marjootje: ik heb echt mijn zinnen gezet op Tanzania. Heb ruim 4 weken en wil ook even de tijd nemen om op Zanzibar te chillen
Gisteren de benodigde vaccinaties en Malariapillen gehaald!
Groet,
Marleen
Heb je ook al een route uitgestippeld? Weet jij of het veilig is om daar te gaan backpacken? Wat is een beetje jouw plan zeg maar?
Groetjes
Hoi Marjootje,
Ik heb de Lonely planet aangeschaft en me hier en daar wat ingelezen. De zogenaamde Tanzania-noord route met de bekende highlights is populair bij toeristen en relatief veilig. Ik heb ontdekt dat het wellicht goedkoper is om op Nairobi te vliegen dan op Dar-es-Salaam, dus dan gaat mijn route eerst naar Arusha en Serengeti, voordat ik naar het oosten reis om te eindigen op Zanzibar met een weekje strand. Heb nog niets vastliggen overigens!
Morgen heb ik een afspraak met iemand die ook die kant op wil. Verder heb ik nog een belafspraak met een vrouw die daar een aantal maanden heeft rondgereisd om te vragen hoe het is qua veiligheid etc. Ben benieuwd!
Wat zijn jouw plannen?
Groetjes,
Marleen
Hey Marleen,
Ik ga 28 dagen rond trekken in Vietnam Ik heb gisteren geboekt met een reisgenootje
Ik wens jou heel veel plezier in Tanzania
Groetjes
Gaaf ! Heel veel plezier in Vietnam. Schijnt prachtig te zijn!
Groetjes,
Marleen
Thanks You too!
Jammer dat je maar een maandje gaat!
ik zou ook graag die kant op gaan, maar dan liever 3 maanden en wat meer landen erbij pakken
Hoi Simoone, op wie heb je nu gereageerd als ik vragen mag?
Ik heb 4 maanden de tijd voor Oost Afrika… Grt Harold
Hoi Harold,
ik dacht op Marleen gereageerd te hebben, maar doe blijkbaar iets fout.
Is Oost Afrika veilig en goed te bereizen?
Groetjes Simone
Ja gebeurt mij ook vaak… Haha. Dan reageer je op iemand maar iedereen die op die reactie gereageerd heeft krijgt dan ook een mail.
Over veiligheid en goed te bereizen, ik hoor wisselende verhalen maar houd in gedachte, T.I.A… (This is Africa)… Ik heb eerder in Afrika gereisd en er geen dag dat je je aan je “planning” kan houden maar als je de tijd hebt, dan komt uiteindelijk alles goed.
Ik ben alleen in Zuid Afrika geweest, maar reizen is reizen natuurlijk… ik zal mij eens meer gaan inlezen…
ben je op zoek naar een reisgenoot voor alle 4 de maanden?
Zuid Afrika is prachtig! Ik ben ook nog in Namibie en Zimbabwe geweest en dat is niet te vergelijken met Zuid Afrika qua infrastructuur enz… Ik ben niet echt “op zoek” naar een reisgenoot maar met iemand (een stukje) reizen die een beetje dezelfde interesses heeft is altijd leuk!
Jij wil ook 3-4 maanden naar Oost Afrika? Waar wil je beginnen of eindigen en naar welke (tussenliggende) landen?