Hallo allemaal, ik wil me voorstellen en heb direct vragen over Azie.

Hallo, ik ben Ad, ben bijna 55 jaar. In het voorjaar van 2013 week 13-14. Wil ik samen met mijn vrouw een reis gaan maken in Azië. Wij zijn al een keer in Thailand geweest met een groepsreis. Wat me daar in tegengevallen is is het langdurig in een bus zitten, de geijkte plaatsen bezoeken. Weinig contact met de lokale bevolking en te weinig tijd om van de natuur te genieten. Dit willen we nu wel. Wie kan ons de juiste tip geven.

Kernwoorden:

• Mooi weer temp. tussen 24-30 graden.
  • Redelijk goede hotels/overnachtingsplaatsen.
  • Mooie natuur,
  • Cultuur prima, maar hoeven niet alleen tempels te zijn.
  • Wandelen/fietsen maar zeker niet te zwaar.
  • Bij voorkeur met een (klein) gezelschap. Ik vind het wel prettig om mijn ervaringen te delen onder het genot van een pilsje.
  • Wij willen/hoeven geen duizenden kilometers af te leggen om in een vakantie het hele land te zien.
  • Het budget is afhankelijk van hetgeen er geboden wordt maar ik ben geen miljonair.

Ben erg benieuwd wie ons verder kan helpen.

Hoi adjepatatje (leuke gebruikersnaam ,he he he !!!) Welkom op wereldwijzer!
Nou zelf kom ik al meer dan 32 jaar naar Thailand,tja de afstanden met de bus tracht ik te vermijden en gewoonlijk neem ik een binnenlandse vlucht met Airasia of Thai Airways.
De laatste jaren toer ik met de motor rond in Thailand,het geeft me een rustig gevoel alsook je komt op plaatsen waar je anders niet komt met de bus of trein.
In iedergeval kan je met alle vragen terecht op het Thailandforum
groet,georgessiam.

Hallo allemaal. Ik krijg een aantrekkelijk aanbod via OAD. Voor 17 dagen Vietnam. De reis heet authentiek Vietnam. Heeft iemand daar ervaringen mee?

Hoi Adjepatatje,
Je kan beter je vragen over Vietnam in het Vietnamforum stellen hier op wereldwijzer.
Succ6 nog !
groet,georgessiam.