Half-Tunesiers

Hi!

Ik ben nieuw op dit forum, erg leuk om zoveel mensen bij elkaar te zien die ook wat met Tunesie hebben! Ik moet zeggen dat ik weinig/geen tunesiers ken hier in Nederland, wat ik erg jammer vind. Ik ben zelf half tunesisch half nederlands. Maar blijkbaar zijn er toch meer in nederland dan ik dacht! Ik zou het leuk vinden om met half-tunesiers/tunesiers/nederlandse tunesiers, naja anyone wie er iets mee heeft in contact te komen!

Ik hoor het allemaal nog wel!

Grtzz Anisa

hallo

Ik heb ook een tunesische vriend en 1 november a.s. ga ik terug eerst zou ik samen met een vriendin gaan, maar dat gaat nu niet meer door… Mijn vraag is eigenlijk aan jou … Denk jij dat het verstandig is om alleen terug te gaan… Ik heb hem namelijk pas in september leren kennen… En daar heb ik hem bijna 2 weken gezien … Maar ik vind het wel heel erg eng om alleen terug te gaan… Maar hoe is dat bij jou thuis… Is jouw vader van Tunesische afkomst, zo ja heeft jouw moeder hem leren kennen op vakantie… Ik hoop snel iets van je te horen

Groetjes
wendy

Hoii,

In 1989 had ik mijn ex-man leren kennen tijdens mijn vakantie in Tunesië, en daarna ben ik in januari 1990 teruggegaan om zijn ouders te leren kennen. Ook ik zat toen vol zenuwen en angst maar toen ik eenmaal daar was, viel dat snel van me af omdat ik met zoveel liefde en vriendschap werd ontvangen. Als je naar een hotel gaat, is het toch anders dan als je bij hem ergens intrekt of bij zijn ouders. Neem in ieder geval de tijd om elkaar goed te leren kennen, als je nu teruggaat. Heel veel plezier.

ANITA

IK ben

IK ben ook half tunesisch

IK ben ook half tunesisch en half nederlands ik

Halleuw, asslema, salam, ik ben weer terug :chin:

Aslema,ahla w sahla bik

K ben ook Tunesiër

Hoi allemaal, ik ben ook een half bloedje :slight_smile:
aangenaam julle te kennen

hoi alles goed, ik heb je bericht gelezen, en vond het wel leuk om je beter te leren kennen, ik ben ali uit den haag, als je verder met me wilt praten is dit mijn emailadres: [EMAIL=“ali.tunis@hotmail.com”]ali.tunis@hotmail.com.

hoop snel wat van je te horen,

groetjes ali.

Aslama khouya

ahla bik 3chiri
Inchallah ma3rfa taaiba

Salam

merci enchallah ma3refa tayba mnin men tunis wat is jou msn ?

[EMAIL=“ali-lanida@hotmail.com”]ali-lanida@hotmail.com