Half jaar werken Thailand

Hallo!

ben Jelmer, 30 jaar en wil graag eens wat anders in mn leven. Ben nu meerdere malen in Azie geweest, waarvan 1x in Thailand, maar ik ben om. Zou hier graag bij wijze van proef eens een half jaartje willen wonen en werken. Nu heb ik al het e.e.a. gelezen en gehoord en weet dat het niet makkelijk is, zeker niet voor een half jaar, maar proberen kan geen kwaad en wie weet lukt het ook wel!

Er bestaat een hele, hele kleine mogelijkheid dat ik op KohChang kan werken.

Naast geld, heb ik neem ik aan een (werk)visum nodig. Is dit mogelijk voor een half jaar of moet ik dan om de 90 dagen een stempeltje halen aan de grens?

Mn inkomsten kan ik vanuit NL regelen. Naast het salaris wat ik daar verdien wat geen vetpot zal zijn.Ik kan mn flat verhuren plus dat ik een baantje via internet heb, wat ik daar hopelijk dan ook kan doen. Alles bij elkaar zou ik daar redelijk rond moeten kunnen komen. Ik hoef geen luxe. Zou zelfs voor kost en inwoning willen werken daar, als dat daar gebruikelijk is. Het zou dan voor een guesthouse zijn daar.

Nogmaals, de kans is zeer klein denk ik, maar met de gedachten spelen vind ik super en zal zeker mn best doen om alles rond te krijgen wanneer het balletje gaat rollen.

Als jullie meer info nodig hebben over mijn situatie, vraag ze en tips tuurlijk ook welkom!!

Dank!

hallo jelmer

Voor werken dien je een non immigrant B visum te hebben en daar kom je niet zomaar aan. Misschien kun je vrijwilligers werk doen voor kost en inwoning of zo dat is makkelijker te regelen.
In principe kun je alleen het werk doen wat de Thai niet kan doen. Te denken dan valt aan een leerkracht engels. Ik weet echter niet of je een degree hebt en of interesse om dat werk te doen?

mvg

Ralf