Ik ben dus Marilde of Marilda net hoe ik me voel. Ik ben niet op zoek naar een relatie, maar wel geinteresseerd in reisgenoten. Natuurlijk leer ik je graag eerst kennen via welk medium dan ook en wie weet kunnen we samen een wereldreis maken!:zon02:
Hoi Marilde,
Welkom op wereldwijzer,
Nou indien je een reisgenote zoek om mee op reis tegaan,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Reisgenotenforum hier op wereldwijzer.
De wereld rond reizen, wie wilt het niet? Toch zijn er maar relatief weinig mensen die het ook echt doen. Wanneer je een echte wereldreis wil maken dan ben je genoodzaakt om veel dingen te regelen.
Zoals hoeveel bedraagt mijn budget:
Om op wereldreis te kunnen heb je tegenwoordig een aardig zakcentje nodig. Hoeveel geld je daadwerkelijk nodig hebt hangt natuurlijk helemaal af van jou keuzes;
Hoe lang wil je weg en waar wil je naar toe? Deze 2 zaken zullen voor het grootste deel jou budget bepalen. Amerika is bijvoorbeeld een vrij duur land om te verblijven in tegenstelling tot Thailand.
Gemiddeld ben je ongeveer
600 euro per maand kwijt aan eten, drinken en overnachtingen (er vanuitgaan dat je in Hostels slaapt.
Nou wens je nog veel suc6 met het vinden van een reisgenote voor je wereldreis.
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooi foto van Nepal.
http://www.asia.com/content/flights/country/images/nepal.jpg
groet,georgessiam.