h3rm4n stelt zich voor

Hallo,

mijn naam is Herman (32) en ik ben bepaald geen wereldreiziger.
Mijn reiservaring tot nu toe: Oostenrijk (bus), Frankrijk (auto) en Turkije.
Samen met mijn vriendin Sonja (24, en ook al geen ervaren reiziger) en een aantal familieleden ga ik in augustus 3 weken naar Indonesie (van 7 tot 28 augustus), om de trouwerij van mijn broertje bij te wonen.

De eerste week verblijven we in Surabaya voor de trouwerij. De schoonfamilie regelt dat verder. Daarna via Bromo (schijnt een aanrader te zijn?) naar Bali. Maar wat we daar allemaal gaan doen weet ik nog niet. De familie verblijft in een vakantiehuis van de schoonfamilie, en huurt de hele periode een auto met chauffeur. Mijn vriendin en ik willen graag vrijheid en avontuur (!) en willen zoveel mogelijk van Bali zien, dus we gaan waarschijnlijk rondreizen via verschillende hotels (al dan niet gereserveerd). Maar hoe we dat gaan doen weet ik nog niet.

Ik ben op zoek naar informatie, must-sees, tips, ervaringen, etc.
Zo vraag ik me af waar je echt geweest moet zijn, of gedaan moet hebben, en of je dat met openbaar vervoer moet doen of beter een chauffeur met auto kunt huren (weet iemand een goede chauffeur, bij voorkeur met e-mailadres?). Enzovoorts. Alle hulp is welkom!

Met vriendelijke groet,
Herman
:chin:

Hallo Herman, welkom op Wereldwijzer!

Wat een mooie reden om naar Indonesië te gaan, voor de trouwerij van je broer. Ben je hier al op het Indonesië Forum geweest? Daar kun je ervaringen lezen van anderen en je eigen vragen stellen. Veel plezier op het forum en in Indonesië.

Groetjes, Leontien

Hoi Leontien,
ik heb nog geen vragen gesteld, maar dat ga ik zeker nog doen :slight_smile:
Indonesie forum kwam ik via Google op binnen, vandaar de aanmelding.
Wel veel gelezen tot nu toe, en ik hoop op leuke reacties in dit topic natuurlijk.