Guesthouses Ao Nang

Wie kent een aantal goede guesthouses in Ao Nang?
Voor een budget van ongeveer 25 euro per nacht zag ik al Green View Village resort en the Dream Garden, iemand ervaring hiermee?

Andere tips zijn welkom!

Wij zaten in het Aonang Paradise Resort And Longstay voor ongeveer 25 euro per dag met ontbijt.
Wij hadden het geboekt bij latestays.com, kun je altijd even kijken of er ook nog andere aanbiedingen zijn.

Bedankt voor de tip, ziet er mooi uit. Ik ga in december, waardoor ik het daar niet ga redden met mijn budgetje.

Wilde eigenlijk deze vraag plaatsen in ‘Wat zijn jouw top 5 hotels & guesthouses in Thailand?’, maar mijn telefoon heeft blijkbaar iets door elkaar gehaald.
In dit topic heeft niemand een top 3 of top 5 gegeven over Ao Nang, weet iemand hier een leuk resort/guesthouse/hotel?

Hoi Pim,

Wij zaten er ook in december dan is het aan die kant van Thailand laagseizoen.
Daarom deed ik ook die website van latestays.com erbij dan kun je een week van te voren nog een leuk ander hotel of resort boeken voor een zacht prijsje.
Wij hebben dit resort ook pas 3 dagen voordat we er heen gingen geboekt.

In december is het overal hoogseizoen, hetzij niet piekseizoen (kerst & oud en nieuw). Ik spit Agoda + tripadvisor nog wel een keer door!