Guesthouse en transfer yogjakarta

Hallo lezers en medereizigers, ik vertrek op woensdag 5 oktober voor de eerste keer en alleen naar indonesië. Ik heb een ticket heen naar yogjakarta en zou graag voor de eerste dagen een leuk budget hotel of guesthouse willen reserveren. Heeft iemand een goede suggestie? Veel adressen die ik op internet of lonley planet tegenkom zijn alleen telefonisch te bereiken. Aangezien het een vrij lange reis is lijkt me een transfer bij aankomst ook wel relaxed. De rest van mijn trip wil ik ter plekke gaan plannen en regelen, maar dat zal wel niet zo moeilijk zijn:-) ! Wie helpt me met een relaxe start? Ik hoor graag jullie suggesties! Groetjes ingrid

oei, dat is mss een late reactie, maar wie weet…
2j. geleden hebben wij in Prambanan guesthouse gelogeerd–> erg leuk!!goede ontvangst, prima gelegen, ,niet duur.
prambananghgh.be–> ik heb gemaild, dus moet lukken. Ludo is een belg, aangename man!!

Op het vliegveld gewoon een taxi nemen, MET METER. Dat betekent tegen iedereen die je tegenkomt nee zeggen, doorlopen, en buiten staan de taxi’s. Ongeveer 50.000 Ir naar het centrum.
Van de week in via-via geweest. Met airco 175.000 en zonder 150.000.
Hebben een website en je krijgt meestal direkt antwoord.

Bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels een hotel geboekt en heb een transfer geregeld! Veel plezier nog met de rest van je verblijf. Ik>>> morgen en heb er heel veel zin in. groetjes ingrid