Guest house;Bali Hatchery-Kusamba-Bali.

Moe van toeristich Bali?Dan is de Bali-hatchery wellicht een goed alter-natief.Pal aan zee gelegen aan een prachtig breed strand:een stuk rustig,
ongelooflijk,authentiek Bali.
Auto met chauffeur aanwezig en Den Passer is in drie kwartier bereikbaar om maar een voorbeeld te noemen.
We hebben er tweemaal tot volle tevredenheid gelogeerd.
Voor nadere inlichtingen:quainter@xs4all.nl
met vr.gr.Coen.

Klopt het mailadres wel?

Is dit ver van de Kerobokan gevangenis?

Kerobokan ligt aan de westkust. Kusamba ( 8 min van Klungkung) ligt aan de
oostkust. Over de tolweg is het 60 min. De Bali Hatchery is pal aan zee gelegen, zeer landelijk. Mooi stil strand .Men heeft motorfiets of auto met driver.
De BH ligt op 8 min van Padangbaai en 45 min van Ubud ; dus een prima uitvalsbasis. Vanuit de BH kan je ook gemakkelijk naar Lombok eventueel
met hun auto.
Indien je verdere vragen hebt of er wil logeren kan je ook contact opnemen
met: **quainter@xs4all.nl ** ( heb het emailadres in mijn tekst verkeerd vermeld)
De BH is ook een sociaal project. Alles is er buitengewoon schoon en zeer rustig. 3 werknemers , heerlijke schone matrassen, airco, plafondventilator, groot
bed met klambu. Eigen badkamer/wc. Buitengewoon prettige verzorging.
Als je van rust houd : zeer aan te bevelen. Je kan je ook met de auto laten afhalen.
Je kan mij altijd mailen.
Met groeten, Coen

Sorry,
Het juiste emailadres moet zijn : **quainter@xs4all.nl **
De Bali hatchery is ook een sociaal project. Ik denk dat ik iedere keer dat ik op Bali ben daar weer ga logeren, eventueel combineren met een ander adres
als ik heel lang weg zou gaan. Voordeel van de Bali- Hatchery is behalve dat het zo mooi aan zee is gelegen met uitzicht op Nusa Penida ( eiland) dat het
er rustig en veilig is.

Om Swastyastu. Hoe gaat het met u ? Apa Kabar ?

Wij waren van 3 maart t/m 12 april te gast in de de Hatchery Bali.

Heerlijk onthaasten.
Wayan heeft regelmatig voor ons gekookt. Samen naar de lokale pasar of met de auto en/of bemo naar Klungkung om inkopen te doen.

Banjar (kampung) Tri Buana is waar de Hatchery gelegen is aan de rand van het dorp. Tri Buana is onderdeel van de Desa Kusamba.
Wayan kent iedereen wel in het dorp en zo raak je met veel mensen bekend.
Iedereen vraagt: waar kom je vandaan en waar ga je naar toe? Wat ga je doen? Dat levert altijd wel weer stof een een praatje.

Bij veel familie van Wayan wezen koffie drinken (Bali koffie dus). Af en toe neem je koekjes of zoiets mee (kopen op de markt).

Echte Tempo Doeloe. Alles ‘Lansaam’: pelan-pelan, Ya, kasihan.

Was een maand op trektocht in Bali.Hoofdzakelijk in het binnenland.Maar de ziel van Bali heb ik het meest gevoeld en ondergaan in Kusamba dankzei de gastvrijheid op het guesthouse van de hatchery.Wil graag nog eens terug en dan zeker naar deze mensen en deze plaats.MATUR SUKSMA, dank je wel. Harrie