Gsm In Oeganda

hoi,
Weet er iemand of ik in Oeganda bereik heb met mijn GSM? Zijn er eventueel ergens internet café’s?Grote steden?

bedankt al
Kristien

hoi, ik sms bijna dagelijks met iemand in Kampala-Uganda, dus gsm zal geen probleem zijn. (soms handig als je lange tijd gaat een plaatselijke sim- kaart te kopen). Hooguit zal je in sommige gebieden geen bereik hebben maar elke beetje stad heeft een eigen radiomast. Internetshop kon ik vorig jaar overal goed vinden. Soms wel heel traag, maar in de grote stad als kampala supergoed. Als je rondreist kom je genoeg internetshops tegen.
veel plezier groetjes mariska

Op dit moment werkt de mobiele telefoon bijna overal in Oeganda. Met uitzondering van enkele gebieden in het noorden. Zorg wel dat je triband hebt.

Ik ben in juni/juli in Oeganda geweest en we hadden op veel plaatsen gewoon ontvangst. Pas als je echt ver van de bewoonde wereld zit. Zoals in Queen Elizabeth National Park dan wordt het wat lastiger.

In alle iets grotere plaatsen zitten internet cafe’s. Trek hier wel veel tijd voor uit want de verbinding is zeer traag. Soms wel 10 computers moeten allemaal via dezelfde ISDN lijn het internet verkeer delen. Maar op zich is het verder geen ramp. Een uurtje kost ook bijna niets.

Mocht je nog wat meer willen weten kan je ook kijken op mijn website;

http://oeganda-kenia.bienvennue.com