Groepsrondreizen Afrika

Hallo allemaal!

Mijn naam is Michelle Brommert en op het moment loop ik stage bij touroperator Out in Africa. Ik ben bezig met een onderzoek naar het boekingsgedrag van de potentiële klant van Out in Africa en naar hun wensen betreffende een groeprondreis door Afrika. Ik zou het erg fijn vinden als jullie mij daarbij zouden helpen. Dat kun je doen door deze enquête in te vullen. De enquête bestaat uit 19 vragen en neemt hooguit 5 minuten van je tijd in beslag.

De link naar de enquête is: http://www.thesistools.com/?id=127877

Alvast bedankt voor de tijd en de moeite!

Het boekingsgedrag bij Out in Africa zal niet veel afwijken van die van andere reisorganisaties waarvan een aantal uitkomsten inmiddels zijn geopenbaard.
Kortweg komt het erop neer dat steeds meer mensen last minute boeken; in de reisprogrammas kijken van de diverse aanbieders en zelf de eigen reis samenstellen. Hier hebben we bezoekers gehad die zo in totaal 20 tot 30 procent van de reis- en accommodatiekosten hebben bespaard.

Het is anders met reisorganisaties die afwijken van de standaard reisprogrammas; die originaliteit aanbieden. Deze organisaties hebben een vaste en groeiende klantenkring.
Zelf bewegen we ons in een nichemarkt (nee, we willen geen massatoerisme) van mensen die echt op vakantie willen en daarvoor de tijd willen uittrekken om alleen het beste van het beste te ervaren. Dan gaat het niet om de kwantiteit (aantallen te bezoeken bezienswaardigheden) maar om de pure kwaliteit!!! En dat hebben we gemerkt. Ondanks economische recessie het afgelopen jaar een goede gezonde groei!!!

Veel succes,

Yvonne & Herman