Hallo
Volgend jaar wil ik graag naar Argentinie. Weet nog niet zo goed of ik alleen wil gaan (heb ervaringen in Azie alleen) of met een groep (heb ik nog geen ervaringen mee). Maar als ik een beetje rondzoek op internet lijken de reisorganisaties de keuze al voor mij te maken. Ik heb maximaal 4 weken en wil dus alleen door Argentinie. de tijd vind ik gewoon te kort om ook chili erbij te pakken of nog erger chili en brazilie! het liefst zie ik het noorden van argentinie. hemelsbreed de lijn ter hoogte van BA en daarboven.
Wie weet een leuke groeps organisatie waar gemengde reizigers (leeftijd, geslacht ed) mee meegaan en die alleen door Argentinie gaat?
Groetjes lotte
ps ik heb al groepsrondreizen.nl gekeken maar die gaven dus alle informatie over de reizen door half Z amerika!
Wat is de reden dat je niet alleen wilt gaan? In noord argentinie is echt alles super goed geregeld en kun je ook makkelijk alles zelf regelen.
Een collega van me gaat wel eens met Fox Reizen en hem bevalt het erg goed.
je zou echt eens goed moeten overwegen om toch niet alleen te proberen rond te reizen, je zou ook in buenos aires reisgezelschap kunnen vinden of gewoon elders onderweg.
4 weken in argentinie alleen vind ik een goede keuze, er zijn ook mensen die half zuid amerika afraggen in die tijd wat doodzonde is en waardoor je een bepaald land nooit kunt leren kennen.
misschien kun je op deze site al wat contacten leggen met andere reizigers die ook rond die tijd daar zijn.
ik wens je veel succes met je reis
hoi
Ik ben het een beetje zat om alles alleen te regelen denk ik. En ben wel benieuwd hoe het met die groepsreizen is. Vriendin van mij is 2 keer met shoestring meegegaan en dat was haar erg goed bevallen. mijn oom en tante zijn vorige maand met baobab naar marrokko geweest en dat was ze ook goed bevallen.
denk er nog maar even goed overna!
groetjes
@ Lotte
In tegenstelling tot Azië waar ik zelf naar het station moest om een kaartje te halen. Kon ik in Argentinië alles via het hostel regelen. Vliegtickets, buskaartjes, excursies, reserveringen voor het volgende hostel etc. Ook werd er bijna elke avond een uitje georganiseerd waar je je voor kon aanmelden.
Ik hou persoonlijk meer van de vrijheid. Zou zelf alleen een groepsreis doen als het een actieve vakantie is, met instructeurs die je kunnen helpen.
Hoi Lotte,
Ik zit met het zelfde probleem!!! Wil ook naar argentinie, maar weet niet of ik alleen of met een organisatie zal gaan. Dat zat zijn om alles alleen te regelen kan ik helemaal begrijpen. Volgens mij moet het gewoon gebeuren. Ticket boeken en gaan. Niet te veel nadenken, maar gewoon doen. Zien waar het schip strand. Zit me zelf nu ook gelijk moed in te praten!!! succes
Gewoon alleen gaan als dat je ding is, gaat makkelijk
Het maken van een rondreis is wel veel leuker als je dat met zijn tweetjes doet lijkt mij. Maar Argentinië is een land waar je op zich prima in je eentje zou kunnen reizen als je dat wilt en het voordeel is dat je al reizende de hele wereld tegenkomt!