Mijn collega is net terug van een reis door Taiwan en Filippijnen, en ik heb op de filmopnames gezien hoe en schitterend mooi land de Filippijnen zijn. Nu heeft mijn collega daar op eigen houtje gereisd, maar ik wil er liever in 2009 met een groep heen, maar tot mijn stomme verbazing heeft niemand van de grote reisaanbieders zoals Shoestring of Djoser die vrijwel alle aziatische landen in hun programma hebben, de Filippijnen in hun reisprogramma zitten. Hoe komt dit? iemand die weet of er eventueel nog andere aanbieders van groepsreizen zijn die Filippijnen wel aanbieden?
BM air heeft enkele groepsreizen. Dit gaan we zelf begin volgend jaar voor het eerst doen, dus ik kan je nog niet zeggen of het goed is. Was de enige aanbieder die wij vanuit Nederland hebben kunnen vinden.
Bedank voor je info,Samba, maar heb je ook enig idee waarom grote touroprators zoals Djoser en Shoestring die heel azie in hun programma hebben zitten,maar Filippijnen en Taiwan niet?
Geen idee, misschien omdat zij vinden dat het land niet veilig genoeg is. Ik denk dat andere forumbezoekers bijv. mensen die op de Filippijnen wonen hier een beter antwoord op kunnen geven. Mocht je trouwens iets vinden over Taiwan, die info over touroperators wil ik ook graag hebben. Taiwan zit bij ons ook nog in de planning.
Ik denk dat het commercieel voor grote reisorganisatie niet interessant is om Filippijnen in hun programma op te nemen, het land is te onbekend ,dus er gaan te weinig mensen heen om het voor hun interessant te maken. De enige grote reisorganistie die riezen naar Filippijnen aanbied is Fox www.fox.nl ,nadeel is dat het hier een couples only reis betreft. En verder zijn er best een heleboel kleine reisorganistaties aktief die reizen naar Filippijnen aanbieden www.duyantravel.nl
www.suba.nl
www.mariton.nl
www.bmair.nl
www.greencanyon.nl
www.tropicalcyclist.com (alleen fietsvakanties) ,en verder zijn er nog een aantal nederlanders die op de filippijnen zelf een reisbureau hebben, daar zou je eventueel ook nog kunnen boeken www.rikaphil.com
www.ruudbeltour.com
www.filipinotravel.com
Tis effe zoeken maar zoals jullie zien zijn er best aan aantal.
Bedankt ,zijn er veel meer dan ik in eerste instantie had verwacht,zit vast iets voor mij bij. O,ja een van de links werkt niet,dievan ruudbetours het moet zijn www.ruudbelltour.com