Ha allen,
wij willen tussen half oktober en half november 3 weken op reis. Hebben al veel gereisd in Thailand, Indonesie, Maleisie, zuid-India, en hebben nu ons oog op de filipijnen of noord-India laten vallen.
Wat is een mooie reis in deze periode in de filipijnen? Willen ook echt nieuwe ‘dingen’ zien. Zowel cultuur, natuur als strand en duiken/ snorkelen.
Graag tips! overtuig ons!
gr. Marcel
Halllo Marcel,
Ik ben ook in de landen geweest die je opnoemt en daarbij ben ik ook nog heel vaak op de Filippijnen geweest. En… de Filippijnen hebben glansrijk gewonnen.
Ik ben zelfs zo ver gegaan in mijn enthousiasme dat ik nu zelf begonnen ben met het organiseren van reizen naar de Filippijnen. Ik heb nog een tijdje in Manila gewoond en heb in die tijd heel veel van de rest van de eilandengroep gezien.
Als je overtuigd wilt worden, neem dan eens een kijkje op de website: www.suba.nl. Je kunt daar een boel lezen over het land, de gewoonten, de vakantiemogelijkheden en ik hoop dat je daar het antwoord op je vraag vindt.
En nu nog een beetje reclame maken voor het eigen bedrijf:
Natuurlijk willen we een beetje geld overhouden aan het organiseren van reizen. Toch zijn we niet duurder dan dat je op eigen houtje een reis gaat boeken. We weten onze tickets en de verblijven goed in te kopen. Zo kunnen we bijvoorbeeld een retourtje Manila op dit moment vanaf 500 euro regelen. Even voor de duidelijkheid: we verkopen geen losse tickets; we verkopen alleen rondreizen. Die reizen kun je in overleg met ons samenstellen. Jij bepaalt de resiroute en wij geven suggesties. Je bent er bij ons van verzekerd dat je in leuke en schone hotels en resorts overnacht.
Ik wens je in ieder geval veel kijk- en leesplezier op de website! En wellicht hoor ik je nog…
Groeten,
Hans.