Wij willen in april met een aantal mensen naar Noord India. Het wordt een reis van ongeveer 2 weken. Het liefst gaan we van Delhi naar Jaipur, tussen stop nationaal park, Agra en dan terug naar Delhi. De groep zal tussen de 15 en 20 man groot zijn. Wat is de handigste manier om je met zo’n groep tussen en in de steden te verplaatsen trein, taxi of privé bus huren. Weet iemand een goed hotel/hostel waar we met zijn alle terecht kunnen?? tips voor een goedkope touroperator zijn ook altijd welkom.
Afgelopen januari ben ik samen met mijn zus naar India geweest. Ook in de steden die jullie aan willen doen en Ranthambore NP. We hebben onze reis bij een reisburo in Jaipur geboekt, dat hadden we toen op internet gevonden, en dit was erg goed geregeld en stukken goedkoper dan de offertes die we in Nederland op hadden laten maken. Wij vonden dat toen wel heel eng om te boeken omdat we nergens referenties van hun konden vinden. Uiteindelijk kreeg ik een referentie uit frankrijk die ze erg aanraden en toen hebben we het ook geboekt en daar hebben we geen moment spijt van gehad.
Wij waren maar met z’n tweeen, maar je zou kunnen informeren of ze ook voor groepen hotels en vervoer kunnen regelen. De website is www.incrediblerealindia.com of www.rajuindia.com (zelfde reisbureau, andere website.
Wij hebben verder geen connecties met ze, maar zijn sterke punt is dat zijn offertes helemaal transparant zijn, zonder verborgen kosten. En ik moet zeggen dat hij dat helemaal waar heeft gemaakt.
(er staat een verslag van deze reis op onze website)