Groepsreis New York 2014

Graag had ik dit jaar iets van Amerika willen zien en zou willen beginnen met New York !

Aangezien ik nog niet echt buiten Europa ben geweest had ik dit graag met een groepsreis willen doen, kwestie van toch een beetje een ‘houvast’ te hebben maar aangezien ik ook niet echt de ervaring heb van een groepsreis en niet ‘alleen’ mij hier aan wil wagen… dacht ik mss hier iemand (of meerdere personen) te vinden die dit ook ziet zitten!

Ik dacht eraan dit ergens in mei te doen voor een 6 tal dagen. Ikzelf ben 25 jaar en kom uit Antwerpen en ik zou het wel fijn vinden om iemand rond mijn eigen leeftijd ( 21-30jr) als reisgenoot te hebben!

Als je alsnog in je eentje zou gaan dan kan je overwegen om naar het HI hostel te gaan ( http://hinewyork.org/ ). Vanaf daar zijn dagelijks excursies en ‘pubcrawls’ waar je vanzelf mensen ontmoet.

Bedankt voor je tip!

Hi mocht ge interesse hebben om een Roadtrip te doen in de usa en hebt ge Facebook? Misschien optie om de reis ideeën uit te wisselen? ? Heb lange tijd in de vs gewoond vroeger en waaronder ny een tijdje. Greetz sarge