Nooit eerder ben ik met een groepsreis meegegaan, maar bij zo’n georganiseerde groepsreis zie je wel alle hotspots van het land en je leert ook andere mensen kennen.
Fox reizen staat goed aangeschreven, maar er zijn natuurlijk veel meer goede reisorganisaties.
Graag zou ik met nog iemand een dergelijke groepsreis willen maken.
Ik ben flexibel qua periode (ergens tussen mei en november van dit jaar) en bestemming.
Qua reisduur denk ik aan max. 17 dagen.
Stuur me je reactie als je dit leuk lijkt of nog andere vragen hebt.
Ik zit een beetje met hetzelfde… Nadeel van groepsreizen is dat het relatief duur is en je nooit alles ziet wat je wil. Maar dat zal bij mij te maken dat ik graag naar Argentinie wil en reizen zich altijd of op het noorden of op het zuiden richten. Door zelf een reis met bouwstenen samen te stellen kun je wel alles zien wat je wil. Alleen is dat als allenstaande reiziger weer enorm duur. Kortom, dilemma’s genoeg:-)
Ik kom zelf ook uit Eindhoven, ben net 37 jaar. Mocht je eens willen sparren over mogelijkheden dan hoor ik het graag.
Misschien een tussen oplossing zoeken ? Een kleine groep en toch individueel trips kunnen maken eens ter plaatse ?
Als je zin hebt kun je komen meeluisteren
Er zijn momenteel een 4-tal geïnteresseerden om mee te reizen naar Kenya. Er zijn nog geen vaste data.
Het leek ons nuttig en informatief om samen te komen om van alles te bespreken.
Voorstel is om rond 11:00 op het Centraal station en dan te lunchen in ‘’The Foodmaker’’
Als je op doodle aangeeft welke data je zouden passen, komt er 1 gemeenschappelijke datum uit.
(handig toch dat internet)
Klik hier voor de kalender : DOODLE , je mag 1 of meerdere data opgeven.