Groepsreis 2013

In de zomer van 2013 zou ik graag met Fox Reizen een groepsreis willen maken met een reisgenoot (m/v) van ong. dezelfde leeftijd. Mijn voorkeur gaat uit naar Thailand, omdat ik daar nog niet geweest ben, maar de bestemming gaat uiteraard in overleg.
Had je ook een groepsreis in gedachte in de zomer van 2013, dan hoor ik graag van je. Groeten, Mark (29 jr)

Hi Mark, ik reageer niet omdat ik ook in 2013 op groepsreis ga (heb andere plannen), maar vroeg me af of je al eens gekeken had naar de singlesreizen van Fox? Dan hoef je hier geen reisgenoot te zoeken en is de leeftijd over het algemeen stukken jonger dan bij de groepsreizen. Voordeel is ook je eigen kamer. Maar nadeel is dan weer dat de prijzen hoger liggen dan bij groepsreizen. Ben zelf 4x met zo’n reis meegeweest en is me goed bevallen.

Hoi dutchgirl,

Ja daar heb ik ook aan gedacht, maar vind het toch leuker om met z’n tweeën zo’n reis te maken.

Gr, Mark

Dat kan natuurlijk, succes met de zoektocht! Overigens is Thailand ook prima zonder georganiseerde reis te bereizen, dat is misschien ook nog een optie als je een reisgenoot hebt gevonden.

Hoi Mark, ik heb dit jaar met Fox een groepsreis gemaakt (singlereis) naar Noord-Thailand.
Op Fox heb je een forum waarin je ook in contact kan komen met reisgenoten. Zowel voor de groepreis als voor de singlereis. Er wordt op voorhand wel eens afgesproken samen.

Ik heb in de rubriek “Ervaringen” mijn beoordeling gegeven over Fox:
http://www.wereldwijzer.nl/showpost.php?p=853008&postcount=48

Mocht ik de reis opnieuw doen zou ik zeker op eigen houtje gaan. Zorgen dat je de eerste dagen een hotel hebt en vandaar uit verder reizen. Natuurlijk kruipt hier wel wat tijd in. Terwijl je ook gewoon op groepsreis kunt waarbij alles is uitgestippeld. Het nadeel is dat je dan niet alles ziet, wat je graag had willen zien en op je eigen tempo. Allemaal voor- en nadelen :slight_smile: